המחוקק ואיש התקשורת המצרי, טאופיק עוכשה, הותקף היום (ראשון) בפרלמנט המצרי על ידי אחד מחבריו לספלי בית המחוקקים, כשכלי הנשק ששימש את התוקף הוא לא פחות מנעל אותה חלץ והשליכה לעברו של עוכשה, הידוע ביכולתו לעורר מחלוקת באמירותיו הנוקבות. 

הסיבה להתקפה על עוכשה היא היא ההזמנה ששלח חבר הפרלמנט לשגריר ישראל במצרים, חיים קורן, לארוחת ערב בביתו במטרה לדון בשיתופי פעולה כלכליים אפשריים בין שתי המדינות. הפגישה אכן נתקיימה בשבוע שעבר והשגריר אישר לסוכנות הידיעות רויטרס כי אכן השתתף בה.  ההזמנה וקיום הפגישה עוררו זעם ציבורי עצום במצרים, בה מתקיים חרם ציבורי עממי נרחב על ישראל למרות היחסים הדיפלומטיים המלאים בין שתי המדינות.
טאופיק עוכשה מאיים על חמאס
חבר הפרלמנט ממפלגת השלטון, כמאל אחמד, קרא קריאות גנאי לעברו של עוכשה והשליך לעברו נעל שחלץ במהלך העימות בין השניים. על פי דוברות הפרלמנט, שני חברי הבית הושלכו מהדיון בעקבות המהומה שנגרמה. מספר חברי פרלמנט אחרים קראו להשעות את עוכשה בשל ההזמנה השנויה במחלוקת.    

100 חברי פרלמנט אף חתמו על עצומה הקוראת למניעת כל הליך של נורמליזציה עם ישראל וקיום חקירה מקיפה של התנהלותו של חבר הפרלמנט. עוכשה עצמו טוען כי לא ביצע שום דבר לאח וקי וכי מצרים מקיימת יחסים דיפלומטיים מלאים עם ישראל והוא איננו מחויב לחרם עליה.

על אף השערורייה הפוליטית שגרמה הפרשה, מי שזכורה לו הקריירה התקשורתית של עוכשה עשוי למצוא את ההתפתחות האחרונה אירונית, לכל הפחות. עוכשה עורר סערה במצרים כשבמהלך מצבע צוק איתן, נשא נאום ארוך ומתגרה נגד חמאס כשבשיאו חלץ את נעלו ואיים להכות בה את ראשי הארגון ואת בעלי בריתו, טורקיה וקטאר. "את הכפכף הזה הבאתי מהזבל משום שהנעליים שלי יקרות מידי עבור המלוכלכים האלה" אמר עוכשה בשיאו של הנאום הנרגש.