האם חלה התפתחות דרמטית בפרשת היעלמותה של הילדה הבריטית מדליין מקאן, שנעלמה לפני תשע שנים בעת חופשה עם הוריה בפורטוגל? מבצע חיפוש ענק נערך בפרגוואי, לאחר שמיראז אולה עלי, חוקר פרטי בריטי טוען כי איתר את הילדה, שכיום צריכה להיות בת 12, בעיר ארגואה. במבצע משתתפות ארבע תחנות משטרה, היחידה נגד חטיפות, אנשי מודיעין והאינטרפול. 



עלי אמר לתחנת הטלוויזיה המקומית כי הוא וצוותו קיבלו מידע שמדליין היגעה לפרגוואי לפני כחודש או חודשיים וחיה בארגואה עם אישה. סאני אמרייה, סגן מפקד אחת מתחנות המשטרה בעיר אישר כי מתבצע חיפוש אחר מקאן בהתאם למידע שהגיע: "אנחנו חוקרים שכונות בהן ישנם אזרחים זרים, וילות, דירות, כדי לראות אם יש מישהו שתואם את תיאורה של מדליין". 



ככל הנראה, הוריה של מדליין, קייט וג'רי, מיודעים אודות החיפושים באמריקה הדרומית ופנו לכל מי שיכול לסייע בבקשה לספק מידע על בתם האהובה. עם זאת, הם אמרו כי מעולם לא שמעו על החוקר הפרטי עלי. 



מדליין מקאן נעלמה מדירת הנופש בפראייה לה לוז, אלגרבה שבפורטוגל, ב-2007, כשהיתה בת שלוש בלבד. משפחתה מעולם לא איבדה תקווה למצוא אותה, אין ספור טענות כי היא נמצאת במקומות רבים בעולם העלו חרס. בין היתר היא "נראתה" בפורטוגל, שבדיה, בלגיה, מרוקו והולנד. 



נציג האינטרפול בפרגוואי, לואיס איגנסיו אריאס, הטיל ספק בטענותיו של החוקר הפרטי ואמר כי הוא אמין. עם זאת, הוא הוסיף שהמשטרה הפרגוואית תחקור את טענותיו ואת זהותו. הוא בא בטענות לחוקר הפרטי שלא בא לאינטרפול עם הפרטים שבידיו.



בחודש שעבר, אמרה אמה של מדליין, קייט, שהיא לא מאמינה שבתה בכלל עזבה את אלגרבה: "שם היא היתה בפעם האחרונה ואני לא חושבת שהיא נלקחה משם. תמיד אמרתי שפראיה לה לוז הוא המקום שבו אני מרגישה הכי קרובה אליה".