אשה ניסתה להבריח היום (חמישי) ילדה בכבודת היד שלה בטיסה מאיסטנבול לפריז. חברת "אייר פראנס" מסרה שהילדה בת הארבע נמצאה "מוחבאת בתוך תיק" באמצע הטיסה. על פי העיתון "פיגארו", האשה הצליחה לחמוק לתוך טיסת "אייר פראנס" לפריז לאחר שנאסר עליה לעלות למטוס כיוון שלא היה ברשותה כרטיס נוסף עבור הילדה. 
 
סוכנות הידיעות AFP מסרה כי האשה, אזרחית צרפת, נמצאת בתהליך האימוץ של הילדה, שנולדה בהאיטי. באזור המעבר באיסטנבול נמנע ממנה לעלות על הטיסה עם הילדה, כך מסר המקור. האשה רכשה כרטיס חדש לטיסה אחרת והחליטה להסתיר את הילדה בתוך תיק היד שלה.
 

מתחת לשמיכה

ברגע שהתיישבה במושב המטוס, הניחה האשה את הילדה לרגליה והסתירה אותה מתחת לשמיכה, אבל הילדה ביקשה ללכת לשירותים ועוררה את תשומת לב הנוסעים האחרים. הטיסה משדה התעופה "אתאטורק" באיסטנבול היתה כבר בחצי הדרך לפריז, כאשר התגלתה הילדה על ידי נוסע אחר שהבחין בתזוזות משונות. צוות המטוס הוזעק והאשה והילדה הועברו לחזית המטוס.
 

חברת "אייר פראנס" התריעה את השלטונות הצרפתים והאשה נלקחה למעצר ברגע שהמטוס נחת בשדה התעופה שארל דה גול בפריז. התובעים לא יגישו כתב אישום לעת עתה, וחקירת האירוע נמשכת. עדי ראייה מסרו כי הילדה נראתה בריאה, אך צוות הטיסה והנוסעים נותרו המומים מהתקרית.