המועמד הרפובליקני המוביל במירוץ לנשיאות, דונלד טראמפ, הורד הערב (שבת) למספר רגעים מהבמה על ידי מאבטיחיו בעצרת בחירות בשדה התעופה באוהיו, לאחר שעלה החשד כי קיימת סכנה לשלומו של המיליארדר השנוי במחלוקת. 

טראמפ נאם בעצרת בחירות בשדה התעופה של העיר ואנדליה במדינת אוהיו. טראמפ הסתובב כאילו נפגע מחפץ שהושלך לעברו והמאבטחים, ככל הנראה אנשי השירות החשאי האמריקאי, קפצו מהקהל ופנו להוריד את טראמפ מהבמה. לאחר מכן המשיך טרמפ בנאומו, אותו הוא סיכם במשפט: "דבר אחד בטוח, כיף בעצרות של טראמפ". 
המתיחות שנשקפת מהעצרת של טראמפ מגיעה לאחר שהמועמד הכחיש היום את ביטולו של כנס הבחירות באוהיו, זאת לאחר דיווחים כי טראמפ ביטל את העצרת בשל בעיות אבטחה. מוקדם יותר דווח כי כוח האבטחה של המועמד לנשיאות לא הצליח להשלים את ההיערכות הנדרשת ועל כן בוטל הכנס. אולם דוברת הקמפיין של טראמפ, הופ היקס, טענה כי "לא היה ביטול".


עימותים קשים בעצרת. צילום: רויטרס
עימותים קשים בעצרת. צילום: רויטרס



אוהיו היא בין חמש המדינות בהן צפויות להתקיים בחירות מקדימות ביום שלישי. הדיווחים על ביטול הכנס באוהיו מתרחשים לאחר שביום שישי בוטל כנס בשיקגו בשל התפרצויות אלימות במקום.



כזכור, האירוע בשיקגו הפך לזירת התגוששות בין אלפי תומכיו ומתנגדיו, שכללה בין היתר עימותים מילוליים ופיזיים שדרשו את התערבות המשטרה. חמישה בני אדם נעצרו באירוע.