ארגון דאעש פרסם היום (שני) סרטון וידאו בו נראים שלושה גברים עיראקים, המואשמים ב"ריגול עבור האויב" מוצאים להורג על ידי מחבלים רכובים על סוסים. בקליפ בן חמש דקות נראים שלושת הגברים כשהם לבושים בחליפות הכתומות הידועות לשמצה עם ידיהם קשורות מאחורי גבם כשכל אחד מהם קשור לסוסו של אחד המחבלים. במהלך הסרטון נראים המחבלים כשהם מצליפים באסירים. 

הקריין בווידאו נשמע כשהוא מתייחס ל"תקיפות האוויריות של האויב הצלבני" ומזהיר מפני "העונש שציווה האל על כל מי שישתף פעולה עם כוחות הקואליציה האמריקאית". על פי הנטען בווידאו, שלושת הגברים העבירו מידע לידי כוחות הקואליציה. 
ארבעת הפרשים לבושים בכתום, הצבע המסורתי של בגדי פרשים בחליפות האסלאמית וסוסיהם מעוטרים בקישוטים, כפי שנהוג בעולם הערבי. לאחר מכן יורדים הטרוריסטים מסוסיהם ועורפים באכזריות את ראשם של השבויים. הסרטון ממשיך בהצגת אורח החיים בשטחי המדינה האסלאמית ונראים בו סופרמרקט מצויד היטב, רחובות עמוסים הולכי רגל וילדים משחקים עטופים ברעלות ומדי צבא. 

לאחר הצגת התכלית של חיי השפע בשטחים הנשלטים על ידי הארגון, ממשיך הסרטון, הערוך באופן מקצועי כמו יתר פרסומי הארגון, להראות את העונשים שמייעד הארגון לאלו שעוברים על החוק האסלאמי. העונשים הנראים בווידאו כוללים סקילה והשלכת אדם אל מותו מבניין, עונש אותו שומר הארגון להומוסקסואלים. 
 
בחלקו האחרון של הסרטון נראות הפצצות של כוחות הקואליציה על אנשי הארגון ונשמעים קולות באנגלית, ככל הנראה מתוך סרטונים אותם פרסם הצבא האמריקאי. בעקבות התמונות של ההפצצות נראים מראות קשים של אזרחים וילדים שנפגעו בהפצצות.