מפלגת הלייבור בבריטניה השעתה בפעם השנייה את האקטיביסטית שנמצאת במרכזה של שערורייה בעקבות ציוצים אנטישמיים שכתבה בטוויטר, כך דווח בתקשורת הבריטית. ויקי קירבי הייתה מועמדת לפרלמנט כשבמפלגה החלו בחקירה נגדה ב-2014 אחרי כמה התבטאויות ברשתות החברתיות, בהם כתבה שאדולף היטלר הוא "האל הציוני" וכי "ליהודים יש אף גדול" והוסיפה - "מדוע דאעש לא תוקף את ישראל?".
היא מונתה לתפקיד מחדש במפלגה, לצד אזהרה אחרי תקופה של השעייה, אבל שערוריה נוספת צצה אחרי שהיא מונתה לסגנית יו"ר הסניף של הלייבור בווקינג, סארי. דובר הלייבור אמר היום כי "ויקי קירבי הושעתה ממפלגת הלייבור בשל חקירתה הנמשכת".
בלייבור אמרו תחילה שקירבי לא תיחקר שנית בשל ציוציה בטוויטר, מכיוון שהעניין טופל על ידי המפלגה בשנת 2014. אתמול, דוברת אמרה כי "ויקי קירבי הושעתה ממפלגת הלייבור בשל הערותיה ברשת החברתית ב-2014". אחרי שהתפטרה ממועמדותה לפרלמנט היא קיבלה אזהרה מוועד המנהלים הלאומי (NEC) על התנהגותה בעתיד ולאחר מכן ההשעייה הסתיימה. אם הראיה החדשה תצא לאור, מפלגת הלייבור תבחן את הראיה ותוודא שהחוקים של המפלגה נשמרים".

למרות זאת, המפלגה אישרה שקירבי הושעה שנית, רק כמה שעות אחרי שהעניין הועלה על ידי חבר פרלמנט מהלייבור במפגש המפלגתי אתמול. במהלך הפגישה, לואיס אלמן, חבר פרלמנט בכיר, אמר כי הקשרים של המפלגה עם הקהילה היהודית הם "בתחתית המדרגה". דובר מפלגת הלייבור אמר כי "ג'רמי קורבין אמר שהוא חושב שאנטישמיות ואיסלאמופוביה הם דבר נתעב, הוא בילה את כל חייו בהטפה נגדם וימשיך לעשות זאת".