התרסקות קטלנית: מטוס נוסעים מדגם בואינג 737 התרסק הבוקר (שבת) כשביצע נחיתה בשדה התעופה רוסטוב און דון בדרום רוסיה, כך דיווח ארגון החירום האזורי במדינה. 55 הנוסעים ושישה אנשי צוות שנכחו בטיסה נהרגו, כך דווח על ידי סוכנות הידיעות הרוסית טס. רובם היו מרוסיה והתגוררו במחוז בו התרחשה ההתרסקות.



טיסת FlyDubai 981 המריאה מדובאי לרוסיה והייתה אמורה לנחות בשעה 1:20 לפנות בוקר, כך לפי מידע מהאתר Flightradar24.com, אך במשך יותר משעתיים חג המטוס מעל לעיר היעד וביצע נסיון נחיתה נוסף לפני זה שהסתיים בהתרסקות. בסרטון שנטען כי הוא מתעד את הרגעים לפני שמטוס הנוסעים פגע בקרקע, ניתן לראות את צלילת המטוס כלפי מטה, זאת לפי הניו יורק דיילי ניוז. לסוכנות הידיעות RIA, דווח כי המטוס פספס את מסלול הנחיתה ב-100 מטרים וכי ירד גשם במהלך הנחיתה. עוד נטען כי מזג האוויר השפיע על ההתרסקות אך החוקרים טרם שללו את האפשרות כי מדובר בטעות אנוש. 






לפני מספר חודשים התרסק מטוס רוסי בסיני. כוחות הביטחון במצרים שללו אפשרות שהמטוס הופל באמצעות טיל נ"מ, כבר ביום ההתרסקות. בכך פסלו למעשה חשש שעלה מנקמה של דאעש ברוסיה שהייתה מעורבת צבאית בסוריה באותו זמן. כידוע, חצי האי היווה בית בשנתיים האחרון לקיצוניים איסלאמיסטיים ואנשי הארגון המדינה האסלאמית, שהרגו שם מאות חיילים ושוטרים מצרים.