מעורר הערצה: בחורה צעירה נלחמה באומץ כשגבר ניסה לתקוף אותה מינית והשתמשה במפתחות ביתה כדי לשרוט אותו והשאירה אותו פצוע ושרוט. הסיפור הקשה אירע באנגליה בדרום יורקשייר - ג'ונתון הולמס בן 35, עקב אחרי צעירה בת 21 קצת יותר מקילומטר לפני שהוא התנפל עליה ודחף אותה לתוך שיחים וניסה לתקוף אותה. תוך שהוא התנפל על הצעירה הוא אמר לה: "את הולכת ליהנות מזה", אבל האישה הצעירה בנחישות מעוררת התפעלות, לקחה את מפתחות הבית שלה וחתכה את פניו בעזרתם, כשהיא צועקת לו: "אתה לא תעשה דבר כזה לאישה שוב".



בשל אומץ לבה יוצא הדופן, משטרת דרום יורקשייר החליטה להעניק לה פרס. רפ"ק סקוט גרין, אמר לצעירה: "את הפגנת רמה מדהימה של גבורה, הפעולות שלך ללא ספק הרתיעו את העבריין מלהמשיך את הסתערותו והזיכרון המפורט שלך של אירוע כזה טראומטי, הוביל למעצרו, הרשעתו ומאסר של פושע מסוכן מאוד". עוד אמר רפ"ק גרין: "כבעל, כאבא של בת ובשם כל אישה בעיר הזאת, אני משבח אותך. בשם משטרת דרום יורקשייר נכיר בגבורה שלך ובאומץ באמת יוצאים מן הכלל ובעזרה לעשות את העיר הזאת למקום בטוח יותר עבור כל אישה".



בתארו את מעשיה של האישה, גרין הוסיף כי "היא המשיכה להילחם מתוך אמונה אמיתית כי בכוונתו לאנוס אותה והרגישה שהיא נאבקת על חייה. בתור קורבן של פשע מחריד, גבורתה במשך כל מסע הייסורים הזה היא מדהימה".



הולמס תועד במצלמות אבטחה במרכז העיר שפילד, בדרום יורקשייר כשהוא מסתתר מאחורי חומה ואורב לנשים, לאחר שבילה את אחר הצהריים בשתיית אלכוהול. בסביבות חצות הוא התחיל ללכת אחרי האישה שעשתה את דרכה הביתה מהעבודה ועקב אחריה ברחובות במשך יותר מקילומטר וחצי. האישה, אשר הבינה שעוקבים אחריה, חצתה את הכביש שלוש פעמים בניסיון לחמוק ממנו. הולמס המשיך לרדוף אחריה והאישה הוציאה את הטלפון הנייד שלה כדי להתקשר לבן זוגה, תוך שהיא שמה כאמור, את מפתחות הבית שלה בתוך ידה כדי להגן על עצמה במקרה הצורך.



הולמס רץ לעברה דחף אותה לתוך השיחים - אך האישה הצליחה לחבוט בו בבטן עם המפתחות ביד והתחילה לצרוח. היא אף הצליחה להכות אותו בפנים ובצוואר תוך שהיא זועקת לעזרה. שני עוברי אורח שמעו את צעקותיה של האישה, הגיעו למקום ותוך שהולמס ניסה להימלט מהמקום, הוא פצע את עצמו.



בסופו של דבר הוא נעצר על ידי שוטרים לאחר שהודה בתקיפה מינית ובית המשפט גזר עליו מאסר של ארבע שנים וחצי.