אובמה נאם היום (רביעי) במסיבת עיתונאים עם נשיא ארגנטינה, מאוריציו מאקרי, והתייחס למתקפת הטרור בבריסל: "ארצות הברית תמשיך להציע כל סיוע אפשרי כדי לעזור בחקירת המתקפות הללו ולהביא את התוקפים לדין". הוא אמר כי על העולם להתאחד על מנת להילחם בטרור וכי ארצות הברית מסוגלת להביס את המדינה האסלאמית והיא תעשה זאת. עוד אמר כי  המאבק הוא אמיתי, וכי "ארצות הברית לא פועלת למען הטרור בגלל שהיא נמצאת בתקופה פוליטית". מעט לאחר נאומו פורסם כי מזכיר המדינה ג'ון קרי יטוס לבלגיה בסוף השבוע כדי להיפגש עם בכירים בממשל ובאיחוד האירופי.



בזמן זה בלגיה ממשיכה לנסות ולעכל את שרשרת הפיגועים שאירעה אמש בבריסל. על פי המספר הסופי, 31 הרוגים ו-271 פצועים נפגעו באירועים בשדה התעופה בעיר וגם בתחנת המטרו בעיר. לאחר שעות ארוכות של חוסר ודאות, הן לגבי תפיסת המחבל, והן לגבי המשך המצוד אחרי אנשים נוספים, החליטו השלטונות לפנות לתקשורת ולשפוך מעט מידע, על מנת לעדכן את התושבים.



התובע הכללי במדינה הודיע כי נכון להיום הם יכולים לפרסם מספר פרטים בחקירה, שהחשוב ביותר הוא סתירת המידע לפיו המחבל נאג'ים לעשראווי השלישי כבר נתפס. כמו כן, פורסם כי זהותו של אחד המחבלים משדה התעופה עדיין לא ידועה. שני המחבלים שזהותם ידועה בוודאות הם חאליד אל בקווארי, שהתפוצץ במטרו ואחיו איברהים, שפוצץ עצמו בשדה התעופה. המחבל המתאבד השני משדה התעופה עדיין לא זוהה. על פי הרשויות, לעשראווי השאיר תיק גדול לפני שהוא נמלט, והתברר כי ממנו בא הפיצוץ הגדול ביותר בשדה. לאחר מכן נמצא עוד תיק שפוצץ באופן מבוקר על ידי כוחות הביטחון. השלושה משויכים לדאעש, שכבר לקח אחריות על הפיגוע.