מכה על חטא: החשוד במעורבות במתקפת הטרור בפריז, סלאח עבד סלאם, טוען כי בחר שלא להתפוצץ במטרה להציל חיים, כך אמר אחיו, דיווח ה-BBC. מוחמד עבד סלאם התראיין לגוף התקשורת הצרפתי BFMTV לאחר שפגש את סלאח בתא המעצר בבלגיה, שם הוא מצפה להסגרתו לצרפת. "היו יותר נפגעים לו הייתי עושה זאת", סלאח אמר לו. "למרבה המזל, לא יכולתי להמשיך בזה". עוד אמר מוחמד כי אחיו  מעוניין לשתף פעולה עם רשויות צרפת בגלל שהוא "חייב דין וחשבון לצרפתים, לא לבלגים" - ובכך התייחס להתקפות במדינה השכנה.



עם זאת, הרשויות בבלגיה טענו כי לעבד סלאם יש קשרים לפחות עם שניים מהמחבלים בבריסל, בין היתר מפני שטביעות אצבעותיו נמצאו בדירה שהשכיר חאלד אל בקראווי שהתפוצץ בתחנת המטרו בבריסל ב-22 במרץ.



כזכור, המתקפה המשולבת בפריז, בה נרצחו 130 בני אדם, התרחשה באולם הופעות, באצטדיון כדורגל ובמסעדות וברים ב-13 בנובמבר 2015. עבד סלאם בן ה-26 נעצר בחודש שעבר בבריסל ארבעה ימים לפני התקפת הטרור שם, בה נהרגו 32 בני אדם. החשוד בעל האזרחות הצרפתית שנולד בבלגיה ככל הנראה הסתתר בבירה במשך יותר מארבעה חודשים. ארגון הטרור דאעש לקח אחריות על שתי התקיפות, וכוחות הביטחון מאמנים כי אותה רשת צבאית עומדת מאחורי ההתקפות בשתי הערים.