האחד באפריל הידוע כ"חג השוטים" צוין אתמול ברחבי העולם וכרגיל, היום נתן חופש יצירתי להציג מוצרים הזויים ומשעשעים. הוצגו דברים שכולנו נשמח לא לראות אותם על המדפים בקרוב, אך חברה אחת הלכה רחוק מדי והסתבכה. ביו טיוב, חברת הסרטונים הציעה שדרוג לשירות סרטוני 360 מעלות שלהם, בנוסף לראיית ווידאו בראייה מרחבית, החברה הוסיפה אופציה לראות את כל הסרטונים בליווי הראפר סנופ דוג. לשירות הם קראו "סנופווויז'ן" שאותו, לטענת החברה, הראפר עזר בפיתוח, החל מפיתוח ועד ניסויים ואפילו העלו סרטים בשיטה זאת. סנופ מבטיח שתראו את העולם דרך עיניו. 






ענקית הטכנולוגיה היפנית לעומת זאת, רצתה לקשר אותכם לעולם הבא בעזרת מכשיר שיאפשר לכל אדם ללכוד רוחות. המכשיר מציג טכנולוגיה מתקדמת, שמבוססת על גלי פרוטונים ועל "מכסחי השדים", סוני טוענת שהמכשיר עמיד נגד מים וגם נגד שאריות של שדונים.


 


גם בישראל חגגו את החג, וחברת נסטלה הציגה שיתוף פעולה מפתיע עם צבר. טעם הגלידה החדש ש(לא) יופיע בסופר הקרוב לביתכם הוא גלידה בטעם חומוס ופלאפל. הייתם טועמים? כי חלק מהמגיבים טענו שניסו...
 

לראשונה בישראל, פיתוח חדש במיוחד לקהל הטבעוני! גלידת פרווה בטעם חומוס-פלאפל בשיתוף פעולה יוצא דופן של צבר וגלידות נסטלה. בחנויות החל מהיום :)

Posted by ‎מוצרים טבעוניים שיפתיעו אתכם‎ on Friday, April 1, 2016




חברת גוגל המשיכה להציג את משקפי התלת ממד שהיא מפתחת, כשהיא מבטיחה שהמשקפיים האחרונים שהיא הוציאה יספקו את חווית תלת הממד המושלמת. זאת כנראה כי המשקפיים הם פשוט משקפיים שקופים והתלת מימד שאתם רואים, הם החיים עצמם.



אבל מתיחה אחרת של גוגל לא פעלה כל כך טוב. החברה הוסיפה לשירות האימייל כפתור בשם "מייק דרופ", ששולח מייל לנמען, בתוספת מיניון שמפיל מיקרופון ולא מאפשר להשיב להודעה. הכפתור היה קרוב מאוד לכפתור ה"שלח" וגרם לרבים לשלוח מייל כזה למעסיקים, לקרובי משפחה ולהצעות עבודה. כותבים רבים שנפלו במלכודת טענו שהכפתור גרם להם להיראות במקרה הטוב גסי רוח ובמקרה הפחות טוב, אף לפספס הצעות עבודה. גוגל הורידה את השירות לאחר עשר שעות והוציאה התנצלות, כשהיא אומרת "נראה שמתחנו את עצמנו השנה. זאת הייתה טעות ונראה ששירות המייק דרופ גרם ליותר כאבי ראש מאשר לצחוק. אנו מתנצלים והסרנו את השירות".