מערכת הבחירות הפנימית במפלגה הרפובליקנית סיפקה לא מעט רגעים משונים במהלך החודשים האחרונים, והמקרה האחרון בהחלט עשוי להיות אחד מהמוזרים ביותר. המועמדת לשעבר לתפקיד סגן הנשיא, וחברת המפלגה הרפובליקנית, שרה פיילין, העלתה היום (שני) פוסט תמיכה משונה למדי במועמד השנוי במחלוקת, דונלד טראמפ.



בפוסט שפרסמה, פיילין מצולמת לצד חזיר בר הרוג ורובה ציד כשהיא אוחזת באוזניו של החזיר ומחייכת חיוך גדול.  פיילין פנתה לתושבי וויסקונסין, בה צפויות להתקיים בחירות מקדימות וכתבה: "המשחקים המתמשכים של מעמד הפוליטקאים הממסדיים יבטיח ניצחון להילרי. עלינו להגיד להם 'מספיק!' ולהצביע עבור מנהיגות חדשה ואמיצה ששמה את האינטרסים שלכם ששמה את האינטרס שלכם לפני פוליטיקה מפלגתית קטנה".



"הצביעו עבור תעסוקה וביטחון. הצביעו עבור המועמד הראשון מאז רונלד רייגן שהצליח לטפח תנועת קונצנזוס שמרנית. היחיד שייצר מקומות עבודה עבור מעמד הביניים. היחיד שלא בונה על כספי המסים שלכם כדי להתקיים. המועמד היחיד שוויסקונסין יכולה לסמוך עליו שינווט אותה הרחק מהשרטונים שלפנינו. הצביעו לדונלד טראמפ ועשו את אמריקה אדירה שוב", כתבה פיילין.



הפוזיציה המשונה בה הצטלמה פיילין לא זכתה לכל התייחסות בפוסט ונראה כי פיילין סבורה כי מדובר בפעילות סוף שבוע שגרתית למדי. לעומתה, הגולשים בעמוד הפייסבוק שלה הביעו לא מעט התרעמות. "שרה, אני תומכת בך אך אני שונאת לראות תמונות כאלו בפייסבוק" , כתבה גולשת אחת והוסיפה "אני מעדיפה שתירי בפושעים ולא בחיות חסרות מגן". מגיב נוסף כתב: "אני אוהב את התמיכה שלך בטראמפ, אבל שונאת שאת צדה בעלי חיים". אחרים הביעו שעשוע מהתמונה ואחד מהם כתב: "איזה חזיר תפסה הגברת. מקווה שהיא תזמין את כולנו לברביקיו".