אושר קטן: גבר ואישה חסרי בית מפלורידה הגשימו חלום ונישאו אחרי 22 שנים. בני הזוג, אוולין אדמס ודוד 'רוקי' ברלט, שהתגוררו ביער לא יכלו להרשות לעצמם לשלם את אגרת הנישואין על סך 93 דולרים, עד שקצין המשטרה במשטרת טמפה, דניאל מקדונלד, הושיט יד ונחלץ לעזרתם.



אגרת הנישואין העומדת על סכום של פחות מ-100 דולרים עמדה בדרכם של בני הזוג שהתגוררו ברחובות לאורך מערכת היחסים שלהם. לאחר שאנשים טובים באמצע הדרך הושיטו יד לעזרה, חגגו בני הזוג את אהבתם בטקס חתונה יפה ומרשים שעלותו הוערכה בכ-20 אלף דולרים, שניתנו כתרומה.



עסקים מקומיים שמעו את הסיפור של בני הזוג ונתרמו להפקה המרגשת. הם הציעו לממן את כל השירותים הדרושים לאירוע, משמלת החתונה וחליפת הטוקסידו דרך הלימוזינה, אולם החתונות, הכיבוד ועד בית המלון בו בילו בני הזוג את ירח הדבש שלהם.



בני הזוג חיו בעבר באוהיו שם עבדו בחווה ובמסעדה, אולם לאחר מות בנה של אדמס שנהרג בתאונת דרכים יצאו בני הזוג בטרמפים לפלורידה במטרה למצוא עבודה, למרבה הצער התכנית לא יצאה לפועל. ברלט לקה בהתקף לב ואדמס סבלה מפריצת דיסק, וכך ללא אמצעים ובלי עזרה מצאו את עצמם חסרי בית ועברו להתגורר ביער.




חולמים על בית



קצין המשטרה מקדונלד פגש את בני הזוג בעודם חיים ברחובות, והוא סייע בתשלום אגרת הנישואים בתקווה שהצעד יעזור להם להגיע לדיור קבע. לאדמס היו תכניות רומנטיות הרבה יותר: ''אני רוצה להתחתן כי אנחנו יחד כבר 22 שנים ואוהבים אחד את השני, וגם אם זה לא יעזור לנו לקבל דיור, מבחינתי זה גם בסדר".



ברלט שהיה המום ונרגש מנדיבותה של הקהילה, אמר שזה היה עבורו "חלום שהתגשם, והוסיף" אנחנו מחכים כבר הרבה זמן להתחיל בחיים חדשים ובכלל להתחיל מחדש".



לאחר הטקס המרגש שבו כלבתן האהובה "פרינסס" שימש כשושבינה שלהם, בילו בני הזוג את סוף השבוע בבית הילטון גרדן שבברנדון, פלורידה. בשבוע הבא יעברו בני הזוג לשיכון קבע שקבלו דרך פרויקט שיכון קהילתי. הרבה שנים חלמו בני הזוג על יציבות של מגורי קבע, וברלט אמר "אני יודע בדיוק איפה כל דבר יהיה בדירה".



קצין המשטרה מקדונלד, איש המעשה מאחורי החתונה ושיכון הקבע שקיבלו בני הזוג, אמר שכל החוויה הייתה הרבה יותר מתגמלת מסתם כתיבת דוחות חניה.