התובע הכללי של בלגיה אמר כי אדם שנעצר מאז נובמבר בחשד למעורבות במתקפת הטרור בפריז ב-13 בנובמבר ישוחרר היום בתנאים מגבילים. עבדאללה סי, אזרח בלגיה בן 35, ליווה את אחד מהחשודים במתקפת הטרור, מוחמד אבריני, לשדה התעופה כשאבריני עזב ללחימה בסוריה, כך דווח ברשת RTBF הבלגית. עורך דינו מסר לרויטרס כי מרשו הכחיש כל מעורבות שהיא למתקפת הטרור.



אתמול, פרסמה משטרת בלגיה סרטון חדש ובו נראה נתיב המילוט של המחבל שברח אחרי מתקפת הטרור בבריסל בה נרצחו 31 בני אדם לפני כשבועיים. תחילה הוא נראה אחרי שאירעו שני הפיצוצים האדירים בשדה התעופה זבנטם, בשעה 07:58 הוא יוצא מאחורי מלון "שרתון" ומחוץ לשטח נמל התעופה. בשעה 09:42 הוא כבר נצפה במרכז העיר ללא הז'קט שלבש, על מנת שלא יזוהה במצלמות האבטחה. ומאז השעה 09:50 באותו הבוקר נעלמו עקבותיו.

המשטרה הבלגית תיארה את מלבושיו וביקשה מכל מי שראה את האיש או היה באזור הפיגוע - ליצור קשר עם המשטרה המקומית.


כזכור, שני פיצוצים אירעו בפיגועי התאבדות בנמל התעופה הבינלאומי זבנטם בבריסל ולאחר מכן ברכבת התחתית בעיר, ובשני האירועים נהרגו לפחות 31 ונפצעו לפחות 130, מתוכם 10 במצב קריטי. הפיצוץ אירע באזור הצ'ק-אין של חברת "אמריקן איירליינס" שבכניסה לשדה התעופה בבלגיה, עשן נראה עולה ממקום הפיצוץ וזכוכיות התנפצו.