בלגיה ביצעה היום (שישי) מספר מעצרים של פעילי דאעש שהיו מעורבים במתקפות בפריז ובבריסל. בין העצורים נמצא ככל הנראה מוחמד אבריני, המחבל האחרון שהיה מעורב בפיגוע בפריז וטרם נתפס. אבריני, שהיה מעורב לפי ההערכות גם בפיגוע המשולב בבריסל, הוגדר כמבוקש באירופה ותמונתו בכובע בשדה התעופה בבריסל הופצה ברחבי העולם. חשוד נוסף שנעצר מעורב ככל הנראה בפיצוץ במטרו בבריסל בחודש שעבר. 

אבריני, בן 31, הוגדר ברשימת המבוקשים ביותר באירופה לאחר שצולם במכונית עם סלאח עבד אל-סלאם, המחבל המבוקש מהפיגוע בפריז שנתפס בבריסל בחודש שעבר. לפי הדיווח ב"רויטרס", המבוקש השני שנעצר הוא אוסמה קראיים. טרם התבררו החשדות נגדו. 
במתקפה המשולבת בבריסל נהרגו 31 אנשים ונפצעו עשרות נוספים. זאת בפיגועי התאבדות בנמל התעופה הבינלאומי בעיר ובתחנת מטרו בעיר. דאעש לקח אחריות על הפיגוע. היו שקישרו את הפיגוע לתפיסתו של עבד אל-סלאם בעיר, מספר ימים קודם לכן. 

במתקפה של דאעש בפריז בנובמבר נרצחו 129 אנשים בשבעה מוקדים שונים של ירי ופיגועי התאבדות. האירוע הקטלני ביותר התרחש באולם המופעים "בטקלן", שם נרצחו עשרות בני אדם על ידי ארבעה חמושים שטבחו בנוכחים בהופעת רוק של להקת Eagles Of Death Metal.