התובע הפדרלי של בלגיה אמר היום (שבת) כי החשוד במעורבות בתקיפות בפריז, מוחמד אבריני, מודה כי הוא האיש עם הכובע שתועד כשהוא מלווה את שני המחבלים המתאבדים בבריסל בחודש מרץ. "עימתנו אותו עם הסרטון", אמר דובר מטעם התביעה. "הוא היה חייב להודות שזה הוא".



אבריני הופיע ברשימת המבוקשים באירופה מאז חודש דצמבר לאחר שנתפס במצלמות האבטחה של תחנת דלק בחברת החשוד סלאח אבדסלאם בזמן שנסעו לפריז יומיים לפני המתקפות בברית צרפת בהן נרצחו 130 בני אדם. לאחר שיצא משדה התעופה, אבריני זרק את המעיל שלבש לפח אשפה ומכר את הכובע שלו, אמרו התובעים. "הוא מואשם בהשתתפות בפעילות טרור של ארגון טרור וברצח", מסרה התביעה הבלגית. לאחר שאבדסלאם נעצר במהלך פשיטה משטרתית בחודש הקודם, המשמעות היא כי כל החשודים במעורבות בהתקפות הטרור עצורים.



בסך הכל, ארבעה בני אדם כולל אבריני הואשמו בפעילות טרור על חלקם לכאורה בהתקפות הטרור בפריז ובבריסל. הארבעה נעצרו ביום שישי כאשר המשטרה ביצעה פשיטה על בית מסתור במרכז בריסל. בפשיטה נעצרו השוודי אוסמה קראיים, אשר זוהה כאדם שהיה נוכח עת התרחשו התקיפות באותו יום. השניים האחרים שהואשמו הם בילאל אל מקהוקי, שהורשע בעבר על עבודה עם מגייסים ג'יהאדיסטים ואזרח רואנדה בשם הרב ב.מ באשמת סיוע לאסריני ולקראיים.



ביום חמישי משטרת בלגיה פרסמה סרטון חדש ובו נראה נתיב המילוט של המחבל. תחילה הוא נראה אחרי שאירעו שני הפיצוצים האדירים בשדה התעופה זבנטם, בשעה 07:58 הוא יוצא מאחורי מלון שרתון ומחוץ לשטח נמל התעופה. בשעה 09:42 הוא כבר נצפה במרכז העיר ללא הז'קט שלבש, על מנת שלא יזוהה במצלמות האבטחה. ומאז השעה 09:50 באותו הבוקר נעלמו עקבותיו. שדה התעופה המרכזי בבריסל, שהושבת לטיסות נוסעים לאחר מתקפלת הטרור שארעה בו לפני 11 ימים, נפתח ביום ראשון באופן חלקי לטיסות.