רוצים קעקוע אבל חוששים שתצטערו על זה אחרי שתעשו אותו? אפליקציה (יישומון) חדשה חשבה בדיוק עליכם ומטרתה למנוע את האפשרות הלא נעימה שתתחרטו אחרי שתבצעו את הקעקוע. האפליקציה המוצעת בחינם, עושה שימוש בטכנולוגיה שמאפשרת שתוכלו לראות את הקעקוע על העור שלכם בזמן אמת, לפני שתשמשו במחט.



האפליקציה נקראת InkHunter והיא נוצרה על ידי אולכסנדרה רואצ'ובה. היא מאפשרת לבחור קעקוע מקטלוג נרחב, או אפילו לצייר קעקוע משלכם, שלאחר מכן מועבר אל העור שלכם בעזרת טכנולוגיה חדישה. באפליקציה קיים מגוון רחב כאמור של סוגי קעקוע לבחירה, כולל עיצובים פופולריים כמו: סנוניות, נוצות, קעקועי מנדלה, ורדים ועוד. בנוסף ישנם כמה עיצובים יוצאי דופן כמו כלב בתחפושת דינוזאור לבין פרדי מרקורי כדראג. 



האפליקציה מאפשרת לכם לעצב את הקעקוע עליו אתם חולמים ולהשיג את העיצוב בדיוק כמו שרציתם. היא גם מאפשרת לכם לצלם ולשמור אותו, במקרה ותחליטו בסוף ללכת למקעקע אמיתי. האפליקציה זמינה למעשה במשך כמעט שנה, אבל רק עכשיו יצאה הגרסה החדשה שלה. מנכ"לית החברה אמרה כי עד כה 200 אלף אנשים הורידו את היישומון, מתוכם 150 אלף בחודש האחרון בלבד.



רוצים כלב מחופש לדינוזאור? צילום: דיילי מייל
רוצים כלב מחופש לדינוזאור? צילום: דיילי מייל



עוד היא אמרה: "התחלנו עם צוות של ארבעה עובדים ביולי 2014. באנו עם הרעיון, לא היה לנו מושג כיצד ליצור את האפליקציה, איך לפתח אלגוריתמים ולאף אחד מאיתנו לא היה קעקוע".



האפליקציה נהנית מכך שקעקועים הפכו להיות נפוצים תודות לסלבריטאים כמו דייויד בקהאם, ריהאנה, קייטי פרי וקנדל ג'נר שמתהלכים עם קעקועים רבים ומגבירים את הפופולריות שלהם. ההערכה היא כי אחד מכל חמישה אנשים בבריטניה הוא מקועקע וכי אחד מכל שלושה צעירים הוא בעל קעקוע. עם זאת, סקר חדש מצא כי 19 אחוזים מהמבוגרים הבריטים התחרטו על הקעקוע שביצעו בצעירותם, כך שזה כנראה בלתי נמנע שימציאו כלים חדשים כדי לעזור לאנשים להחליט לפני שהם מבצעים סימן קבוע על העור שלהם.


אם אתם בונים על האפליקציה קחו בחשבון שיש לה מספר מגבלות - קשה להגיע לאזורים פופולריים בגוף כמו הגב התחתון, הכתפיים או העורף. בנוסף, הטכנולוגיה למרבה הצער פועלת רק קרוב לעור כרגע, אז קשה לקבל מושג איך הקעקוע יתאים לך מרחוק.