ישראלים תומכים כמעט בהיקף שווה במועמדים דונלד טראמפ והילרי קלינטון כאוהדי ישראל. כך עולה מסקר מיוחד שהתקיים ביוזמת קרן משפחת רודרמן. מהסקר עולה כי 33 אחוזים מקרב ישראלים מתייחסים לרפובליקני דונלד טראמפ כאל המועמד הכי פרו-ישראלי ו-31 אחוזים מגדירים כך את המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון.
 
רק 6 אחוזים מהישראלים חושבים שטד קרוז הוא מועמד פרו-ישראל. ופחות מזה, 5 אחוזים חושבים שברני סנדרס הוא פרו-ישראל. 24 אחוזים השיבו כי הם לא יודעים.

הסקר נערך על יד מכון 'דיאלוג' ב-27 במרץ וכלל שאלות בתחומים כמו יחסי ישראל ויהדות ארה"ב - תחום שבו קרן רודרמן מגלה פעילות רבה ומממנת פרויקטים שמטרתם לקרב בין ישראל והקהילה הגדולה בארה"ב.
 
בימים אלה מבקרת בארה"ב משלחת של 6 חברי וחברות כנסת שקרן רודרמן מארחת. המשלחת מקיימת שורה של מפגשים עם ראשי הזרמים הדתיים, עם סטודנטים יהודים, חברי קונגרס ונבחרי ציבור.
 
60 אחוזים מהישראלים שהשתתפו בסקר אמרו כי על ראש הממשלה נתניהו לגנות את ההתבטאויות המגונות והמעליבות נגד הרפורמים שהושמעו באחרונה מצד חברי כנסת. 53 אחוזים גורסים שחברי הכנסת צריכים להתחשב ביהדות אמריקה בהליכי חקיקה הנוגעים להם. רוב גורף של 86 אחוז מהישראלים חושבים שעל חברי הכנסת להכיר באופן מעמיק את יהדות אמריקה ולטפח קשרים עמה.
 
ג'יי רודרמן, נשיא הקרן אמר כי "הציבור הישראלי מתעניין מאוד בתוצאות המירוץ לנשיאות ארה"ב מתוך ידיעה שארה"ב היא הידידה הגדולה והחשובה לישראל". לדברי רודרמן, "ישראלים מבינים כי ליהדות אמריקה תפקיד מכריע בהבטחת התמיכה וההגנה של ארה"ב על מדינת ישראל".