לידה בהפתעה: חברי צוות בגן חיות בסידני נדהמו כשראו את נקבת הוולבי, חיית הכיס האוסטרלית הדומה לקנגורו, לפתע יולדת. מקור ההפתעה הוא מכיוון שהוולבית, מיקה, חיה כבר זמן רב ללא בן זוג בגן החיות המקומי בסידני. ההנחה היא כי בן זוגה עיבר אותה לפני יותר משנה, והלידה הלא צפויה קרתה הודות לתופעה שנקראת דיאפאוזה עוברית. המטרה של הדיאפוזה, היא לאפשר לחיה לעכב במידה מסוימת את הלידה, עד למצב בו היא מרגישה בטוחה ללדת אותו. האפשרות הזאת קיימת ליונקים מסוימים, כגון קנגורו. 

מדובר במנגנון הישרדותי, אשר מאפשר לאם לעכב את הלידה בעתות כמו בצורת, מחסור או במקרים בהם האם עדיין מטפלת בגור קודם ואינה יכולה לטפל בגוך נוסף. הריון "רגיל" של וולבי נמשך כ- 30 יום, שאחריו נולד גור, או ג'ואי, כפי שנקראים גורי חיות כיס, לא מפותח שזוחל לעבר כיס האם, נצמד לפטמה ושם מתפתח, עד אשר יוכל לצאת מהכיס. בשנה הראשונה הג'ואי, לאחר שהתפתח ייכנס וייצא מכיס האם עד שיהיה בוגר מספיק בשביל להיות עצמאי לחלוטין.
"הופתענו כשראינו את הכיס של מיקה זז", הודו עובדי הגן, שהוסיפו כי מיקה כבר היתה בהיריון, וכנראה שבזמן ההיריון הזדווגה שוב עם בן זוגה, אך העובר הזה נשאר רדום בתוך נרתיקה. עדיין לא ידוע מה מינו של הג'ואי, אך הוא נראה בריא וגילו מוערך כ שישה חודשים. האירוע התרחש בגן החיות טארונגה, אשר ממוקם בסידני.
וולבי יולדת במפתיע גור וולבים

וולבי הסלעים, כמו מיקה והג'ואי שלה, מוגדרים כחיה בסכנת הכחדה בגלל צייד, חיות טרף ופגיעה בשטחי המחייה על ידי פיתוח אנושי. זאת לעומת מיני קנגורואים אחרים, כגון קנגורו אדום הצוואר, אשר נמצא בריבוי יתר ומותר לצייד בשל כך.