סיפור מהסרטים: קיילי יורגנסן לא חשבה שאחרי שבע שנות נישואין לקולין האוול, רופא שיניים, הוא יוכל עוד להפתיע אותה, אבל לדברים שהוא סיפר לה ליד שולחן המטבח היא לא ציפתה. האוול סיפר לאשתו כי בגד באשתו הראשונה והיא לא הבינה מדוע הוא החליט לשתף אותה במידע הזה, שנים לאחר שנישאו, מה שהיא לא ידעה זה שהגרוע עוד לפניה, כי מיד לאחר מכן הוא סיפר לה שהוא רצח אותה.



כאן הסיפור המזעזע לא הסתיים, שכן בעלה, שחש צורך להתוודות אחרי שנים של הסתרה, המשיך בסיפור ואמר לה כי לאחר שרצח את אשתו הראשונה, הוא לא הסתפק בזה ורצח שוטר שהיה בעלה של המאהבת שלו.



לא רק אנחנו חושבים שהסיפור הזה נראה כאילו נלקח מתוך סרט קולנוע ובאולפנים בלוס אנג'לס הבינו מהר מאוד שהסיפור המדהים של בגידה, אלימות והתעללות מינית (התעללו בהאוול כשהיה ילד) - יעובד לדרמת טלוויזיה בת ארבעה פרקים בכיכובו של ג'יימס נסביט ("רגליים קרות", "ההוביט").



קיילי יורגנסן. צילום: מתוך אתר "המירור"
קיילי יורגנסן. צילום: מתוך אתר "המירור"



יורגנסן שברה את שתיקתה בראיון ל"מירור" וסיפרה: "הוא התעלל בחולים, הוא שקרן כפייתי, שבגד בי במהלך נישואינו ורצח שני אנשים. כולם חשבו שהוא היה נוצרי גדול, אבל הם כל כך טעו, הוא היה מפלצת". ליורגנסן בעצמה עבר לא פשוט - היא עברה לגור בבריטניה בצעירותה עם שני ילדיה מנישואיה הראשונים לאחר שהתגרשה משום שסבלה מאלימות קשה מצד בעלה. היא למדה באוניברסיטת אלסטר והצטרפה לכנסייה המקומית "קסטלרוק" במחוז דרי, שם היא הכירה את האוול, אז אב לארבעה, במסגרת לימוד תנ"ך בשנת 1996.



האוול, כיום בן 57, רצח את לסלי אשתו הראשונה, בת 31 וטרוור ביוקנן, בן 32, בשנת 1991. ביוקנן היה בעלה של המאהבת של האוול שבנוסף הייתה גם שותפתו לרצח. 



שבע שנים לאחר הרצח הכפול יורגנסן והאוול הכירו ותוך חמישה חודשים הם נישאו כשהיא נכנסה להריון: "הערצתי אותו כמורה, הידע שלו בתנ"ך היה מדהים. אבל הוא חי בצביעות". האוול ויורגנסן גידלו את בנם בן השבעה חודשים כאשר בשנת 1998, הוא חשף בפניה את עברו ובמשך השנים הבאות הכריח אותה לא לגלות את סודו, אחרת הוא ירצח גם אותה. יורגנסן טוענת שניסתה לספר לחברי הכנסייה שלהם אך הם לא רצו לשמוע על כך. רק ​​בשנת 2009 יורגנסן הצליחה לשכנע את האוול להודות וכעת הוא מרצה 21 שנות מאסר.