סובלים מחשדנות אובססיבית או פרנואידית? רצוי שתראו רופא. אישה טורקית בת 43 השתכנעה שבעלה מזה 20 שנים אינו נאמן לה, זאת בעקבות גידול שפיר שגדל במוחה. החולה, אשר מערכת הבריאות במדינה סירבה לחשוף את שמה, נעשתה אובססיבית לטלפון הסלולרי של בעלה ונהגה לחטט באופן יומיומי בחפציו. 

האישה לקתה בחרדות ובלילות ללא שינה ונעשתה אובססיבית להחלפת בית הספר בו למדה בתה. רק לאחר שבעלה התעקש כי תעבור בדיקות, בעקבות תלונות חוזרות ונשנות על כאבים בראשה, גידלה סריקת ה-MRI גידול שפיר גדול. הגידול נתגלה בחלק של המוח שאחראי על התנהגות, מה שלעיתים גורם להתקפים פסיכוטיים. 
"תוצאות בדיקות ה-MRI הראו ציסטה פרונספלית גדולה באונה הקדמית הימנית של החולה" נכתב במגזין רפואי במדינה. "ההשפעות של הגידול היו קושי להתמודד עם מצבי לחץ ופרנויה וחשדנות כללית", נכתב במגזין.

שירותי הבריאות במדינה מסרו כי האישה לא סבלה בעבר מהתקפים פסיכוטיים או היסטוריה של התנהגות חריגה כלשהי. "בשל מיקומו של הגידול, הוחלט כי בלתי אפשרי לנתח את האישה והיא תקבל טיפול תרופתי להתקפים. נראה על פניו שהתנהגותו הסודית של הבעל היא זו שהיוותה טריגר להתקפים הפסיכוטיים של האישה", נאמר בהודעה.