קוריאה הצפונית ביצעה הלילה (חמישי) ניסוי נוסף בטיל בליסטי לטווח בינוני, אולם לדברי קוריאה הדרומית הוא התרסק לים שניות ספורות לאחר השיגור. לטענת סיאול זהו השיגור הכושל השני החודש. 

גורם במשרד ההגנה הדרום קוריאני אמר לסוכנות הידיעות רויטרס, ששיגור, שבוצע סמוך לחופה המזרחי של קוריאה הצפונית, היה של טיל מסוג מוסודן בעל טווח של 3,00 ק"מ. 
על פי סוכנות הידיעות הדרום קוריאנית יונהאפ, המכ"מים של סיאול ושל ארצות הברית לא זיהו את הטיל משום הוא לא עף מעל גובה של 100 מטרים, אולם נקלט ע"י לוויין אמריקאי. 

אם השיגור אכן כשל, מודבר במכה נוספת למנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, בעקבות ניסוי קודם, שבוצע ב-15 באפריל - יום הולדתו של מייסד המדינה וסבו קים איל סונג - כשל לאחר שהטיל התפוצץ, או כפי המחלקת ההגנה של ארצות הברית כינתה כ"כישלון קטסטרופלי".

המדינה המבודדת ביצעה בחודשים האחרונים שורה של ניסויים בשיגור טילים ובטכנולוגיה צבאית לקראת כינוס נדיר של מפלגת הפועלים השלטת בחודש הבא. בסוף השבוע שעבר הודיעה פיונגיאנג כי ביצעה ניסוי מוצלח של שיגור טיל גרעיני מצוללת, שלטענתה היה "הצלחה גדולה שנתנה למדינה עוד אמצעי לתקיפה גרעינית".