המשטרה ההונגרית אישרה היום (ראשון) כי הישראלי הנעדר מזה כשבוע, אופיר גרוס בן ה-40, היה קורבן לרצח, שהתקיים ביער ביישוב טיזסצקה, 100 קילומטר דרומה לבודפשט. כעת נודע כי שני חשודים במעשה, בני 19 ו-21 נעצרו, ועד כה לא ידועים פרטיהם ולא המניע למעשה. גרוס הירושלמי טס לפני כשבוע לבודפשט לצרכי לימודים ושם אבדו עקבותיו.



בני משפחתו סיפרו בשבוע שעבר כי בפעם האחרונה שיצר קשר סיפר כי הוא מתכוון להתארח אצל בחור מקומי בעיר טיזסצקה. "ההורים שלי דיברו עם אופיר בפעם האחרונה ביום חמישי שעבר", סיפרה גלי אחותו לחדשות ערוץ 2. עוד סיפרה שאופיר יצר קשר עם תושב מקומי שהציע לו ספה פנויה והוסיפה אז: "אין לנו שום קצה חוט, זה פחד אימים". 



עם ההודעה על היעלמותו, שגרירויות ישראל בגרמניה והונגריה, יחד עם נספח המשטרה היושב בברלין, היו בקשר עם שלטונות הונגריה בנושא ועדכנו באופן שוטף את המשפחה. ביום שלישי האחרון, הבחין בו נהג מונית צועד על כביש כמאה קילומטר מהעיר. הקונסול בהונגריה מסר כי ביום ראשון נצפה אופיר שותה בירה בבר מקומי, כך לפי עדת ראייה. לדבריה, הוא לא היה מעוניין להזמין אוכל כיוון שהמחיר היה יקר, ולאחר מכן רצה לקחת חדר במלון אך גם המחיר שם היה יקר עבורו.