"היום קיבלתי אגרוף לפרצוף מאדם שיצא מהרכב וצעק לעברי 'טראמפ 2016'", כך סיפרה היום אמנית מלוס אנג'לס, אילמה גור, בחשבון האינסטגרם שלה בסוף השבוע האחרון. גור טענה כי התקיפה אירעה סמוך לביתה ולראיה, העלתה את תמונתה עם פנים חבולות.
גור יצרה יצירות אמנות של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ בעירום, עם איבר מין קטן במיוחד, אחרי שהוא טען ההיפך על עצמו בעימות בחודש מרץ האחרון, יצירה שעוררה כצפוי תגובות נסערות. גור האשימה את פייסבוק כי הרשת החברתית הסירה את הפוסט לאחר שהיא פרסמה את התמונה העוקצנית, שם דאגה להוסיף את סיסמת הבחירות שלו: "בואו ונהפוך את אמריקה לגדולה/ נהדרת שוב".

הציור של אילמה גור, המציג את דונלד טראמפ עם איבר מין קטן
הציור של אילמה גור, המציג את דונלד טראמפ עם איבר מין קטן
גור ציינה כי פייסבוק מסרה את כתובת מגוריה, אבל לא פירטה כיצד. היא הגישה תלונה במשטרה, היא הוסיפה, ואמרה בפרסום נוסף כי המתקפה אירעה בשדרת לה סיאנגה וכי המתקיף הגיע במכונית מסוג הונדה סיביק שחורה. "על אף שאני מעודדת תשוקה, דעה והבעת רגשות, בייחוד באמצעות אמנות, אני חושבת שאלימות היא דוחה. אלימות מסוג זה הופך את האנשים היצירתיים להרגיש שאנחנו חיים בעולם שבו היצירתיות האינדיבידואלית אינה בטוחה יותר. אני עצובה כי זה המצב באמריקה כעת. אני עצובה שטראמפ, ורבים מתומכיו לא מוצאים מילים כדי להביע את דעותיהם והם זקוקים לחומות, הטבעות של בני אדם ואגרופים", סיכמה גור.

לבסוף היא פונה לטראמפ עצמו ואומרת: "בבקשה הפסק את האדרת והנצחת לאלימות. הפוך את אמריקה להגונה שוב". באוגוסט 2015, שני אנשים מבוסטון תקפו חסר בית מקסיקני, באומרם כי "דונלד טראמפ צדק, כל הלא-חוקיים הללו צריכים להיות מגורשים. בנוסף, ברבים מהכנסים של טראמפ, נפגעו אנשים בשל אלימות שהחלה בין תומכים ומתנגדים - וטראמפ עצמו הציע לשלם על ההליך המשפטי שיפתח נגדם.