מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, גינה היום (שישי) את ישראל בשל התקיפות ברצועת עזה ואמר כי "בעולם הערבי שותקים בנוגע למצב זה". בנוסף, האשים נסראללה את ארצות הברית וישראל במהלך הראיון הטלוויזיוני ששודר ברשת הטלוויזיה "אל מנאר", כי הן מבקשות למוטט את ההתנגדות בעולם הערבי להסרת המכשולים באזור על ידי מלחמה נגד סוריה. נסראללה לא הפסיק כאן ואמר כי גם ערב הסעודית מעוניינת בקריסת הפסקת האש באזור ואמר כי "ערב הסעודית לוחצת לסיום הפסקת אש בסוריה".



נסראללה התייחס עוד לתקיפות צה"ל ברצועה ואמר כי "צריך להסב את תשומת הלב של העולם לתוקפנות ההפצצות והפעולות הישראליות ברצועת עזה בימים האחרונים. צריך לגנות את זה כדי שישראל לא תמשיך בתוקפנות שלה". עוד הוא אמר כי "לא משנה אם ההתנגדות בעזה או בלבנון, היא תימשך כל עוד יש כיבוש״.



בתוך כך, הקבינט הביטחוני התכנס מוקדם יותר בשל המתיחות ברצועת עזה. הקבינט קיבל עדכון מגורמי הביטחון על פעילות צה״ל בימים האחרונים ועל חשיפת המנהרה. כזכור, חיל האוויר תקף היום מטרת חמאס ברצועת עזה בתגובה לירי של שלוש פצצות מרגמה מוקדם יותר הבוקר באזור העוטף. דובר צה"ל מסר כי צה"ל תקף באמצעות כלי טיס של חיל האוויר מטרה המהווה תשתית טרור השייכת לארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לאירועי הירי שבוצעו בימים האחרונים על ידי ארגון הטרור חמאס לעבר כוחות צה"ל שעסקו בפעילות מבצעית סמוך לגדר המערכת. באירוע הירי של פצצות המרגמה לעבר כוח צה"ל לא היו נפגעים.