חשד לאירוע טרור בגרמניה: אירוע דקירה אירע היום (שלישי) ברכבת באזור מינכן. צעיר בן 27 צעק "אללה אכבר" והחל לדקור את נוסעי הרכבת, לפי תחנת הרדיו של בוואריה. האירוע התרחש ב-Grafing S-Bahnhof בפרברי העיר אברסברג, עיירה הנמצאת כ-32 ק"מ דרומית מזרחית לבוואריה שבדרום גרמניה.



התקשורת המקומית דיווחה כי באירוע יש ארבעה פצועים וככל הנראה מדובר רק בגברים. הפצועים פונו כשהם באורח אנוש לבית החולים המקומי ושם נקבע מותו של אחד הפצועים. לדברי איגוד העיתונאים בגרמניה, התוקף נעצר והועבר לחקירה על ידי המשטרה שכעת מנסה לברר את זהותו ואת המניע שלו כשנבדק האם הוא קשור לארגון הטרור דאעש. שירותי הביטחון הגרמנים נמצאים כעת בכוננות ובעבר הם הזהירו מתקיפה אפשרית.



דובר משרד המדינה לחקירות פליליות, קרל-היינץ סגרר, אמר כי "כרגע זה נראה שבחור בן 27 פגע בגבר בתוך רציף הרכבת ולאחר מכן יצא החוצה ופצע קשה גבר נוסף. לאחר מכן הוא עזב את התחנה, חצה את הכיכר ומולו רכבו שני גברים על אופניים והוא דקר גם אותם".



"הגבר שהוא תקף ברכבת נפטר מאוחר יותר בבית החולים ויתר הפצועים נפצעו באורח חמור", אמר סגרר. במשטרה בודקים כעת את העדויות לפיהן הדוקר צעק "אללה אכבר" במהלך ההתקפה. "במהלך התקפותיו האיש הביע מניעים פוליטיים, אני לא אגיד את הניסוח המדויק, כי הן חלק מהחקירה", הוסיף סגרר.



האירוע מגיע כחודשיים לאחר שמתקפת טרור קשה פגעה ביבשת אירופה. שני פיצוצים אירעו בפיגוע התאבדות בנמל התעופה הבינלאומי זבנטם בבריסל ולאחר מכן ברכבת התחתית בעיר. בשני האירועים נהרגו מעל ל-30 בני אדם ונפצעו 130. הפיצוץ אירע באזור הצ'ק-אין של חברת "אמריקן איירליינס" שבכניסה לשדה התעופה בבלגיה.