החתולה סוסו, הקרויה על שם תעתיק השם של אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת סאות'המפטון בבריטניה, מהווה מרכיב חיוני באיגוד כבר מ-2002, מאז ששוער בניין האיגוד ריחם על היצור הרזה והחל להאכיל אותה בשאריות מזון. מאוחר יותר, כשהיא זוהרת מביטחון לאחר שהיתה ביישנית מדי מכדי להיכנס לבניין, סוסו החלה להתגורר בו מגורי קבע, בצד כל שאר דייריו הסטודנטים. לאחר 14 שנה, איגוד הסטודנטים של האוניברסיטה הצביע ברוב מוחץ כי החתולה הנערצת תחזיק בתואר הנכסף של נשיאת הכבוד, על מנת לשקף את תרומתה ל"הפחתת רמת המתח של הסטודנטים", כך אמר בדבריו נשיא האיגוד בפועל, בן פרנקלין.
לשון ההצעה למינוי החתולה, שהוגשה לפני כיומיים (רביעי) לדיוני האגודה: "סוסו כבר כעת ממלאת חובה חשובה בכך שהיא מנותקת מהפוליטיקה של האגודה, ולכן מעניקה לה יציבות וביטחון, מצרכים נדירים מאוד באיגוד רב תהפוכות ושינויים". ההצעה עברה ברוב של 176 קולות, כש-86 סטודנטים התנגדו למינוי. אדם אחד בלבד החזיק עד היום בעמדת הכבוד של החתולה, ג'ורג' קלג, שעבד באיגוד במשך שלושה עשורים עד מועד פרישתו ב-2009.

בפוסט שפרסם בבלוג שלו הציג בן פרנקלין את החתולה: "סוסו היא עצמאית שלא סומכת על אף אחד למען שום דבר - מלבד אוכל, מים ומדי פעם ליטוף בבטן. היא החתולה האדירה ביותר בעולם ואם היא נותנת לך ללטף אותה, אתה באמת שייך לנבחרים מעטים". סוסו אף הופיעה כקמע של קבוצת הספורט של אוניברסיטת סאות'המפטון באחד ממשחקי ליגת הסטודנטים.