יותר מ-14 שעות לאחר הודעת ארגון חיזבאללה כי יפרסם פרטים על חיסולו של המפקד הצבאי של הארגון מוסטפא בדר א-דין, מוסר הבוקר (שבת) הארגון כי בדר א-דין נורה מירי של המורדים. בהודעה נאמר כי "מהחקירות שביצענו לגבי הפיצוץ שהיה סמוך לשדה התעופה הבינלאומי בסוריה עולה כי המפקד מוסטפא בדר-דין נהרג כתוצאה מירי ארטילרי של אחת קבוצות המורדים הנמצאות באזור זה".



בהודעה הרשמית נאמר כי "תוצאות החקירה מחזקות את רצוננו להמשיך במלחמה נגד הכנופיות הפושעות ולהביס אותן, שכן זוהי הייתה התקווה של השאהיד היקר והצוואה שהותיר לאחיו".  עוד נאמר בהודעה שפורסמה גם בערוץ הטלוויזיה של חיזבאללה, אל מנאר, כי "בכל מקרה מדובר במערכה אחת נגד הפרויקט האמריקאי והציוני באזור, שאותם טרוריסטים מורדים מהווים את חוד החנית שלו, והחזית הקדמית בתוקפנות על האומה, כוחות ההתנגדות, לוחמיה, המקומות הקדושים והעמים החופשיים שלה".

דיווח: החיסול בוצע בעזרת טיל מונחה


בתוך כך, העיתון הלבנוני "אל-אח'באר", המזוהה עם ארגון חיזבאללה, דווח הבוקר כי בכיר הארגון, שחוסל במהלך הלילה שבין חמישי לשישי ונקבר אמש, נהרג מפגיעת טיל מונחה מתקדם שהתפוצץ במרחק שני מטרים בלבד ממנו, סמוך לנמל התעופה שבדמשק. על פי הדיווח, מדובר בטיל מתקדם ביותר שרק "מדינות מתקדמות" מחזיקות בו, אך העיתון לא ציין באיזה מדינות מדובר.

יש לציין כי במהלך הלווייתו של המפקד, בה השתתפו אלפים, הונפו דגלי הארגון השיעי, ההמונים קראו "מוות לאמריקה" ו"מוות לישראל". הבית הלבן הודיע כי לא היה כלי טיס של ארצות הברית או של הקואליציה באזור בו נהרג המפקד הבכיר, מה שמחזק את ההודעה של הבוקר מטעם חיזבאללה, בה הופנתה אצבע מאשימה כלפיי אל-קאידה ודאעש.