הקלטה ראשונה מתא הטייס של המטוס המצרי EgyptAir שהתרסק ביום חמישי האחרון אל מי הים התיכון, אירוע בו 66 נוסעים ואנשי צוות מצאו את מותם, פורסמה הלילה (ראשון) ע"י רשת CNN. בהקלטה, שנערכה דקות לפני שהמטוס צלל אל תוך הים, נשמע הטייס משוחח עם מגדל הפיקוח שבשווייץ, אך לא מוזכרות בה התרחשויות חריגות. נכון לשעה זו, עדיין לא ניתן לקבוע האם מדובר בתאונה או בפיגוע טרור שהובילו להתרסקות הטרגית. 

תמונות של שרידי המטוס ועליהם הלוגו של החברה פורסמו אתמול ע"י סוכנות צרפתית. השרידים אותרו כ-290 ק"מ צפונית לאלכסנדריה, חלק מהם זוהו וחלקם הועברו לבדיקה. בין הממצאים אותרו חלקי גופות, חפציהם האישיים של נוסעים ופסולת נוספת מהמטוס. שלד המטוס טרם אותר והדיווחים על הקופסאות השחורות של המטוס שנמצאו - טרם אומתו בצורה רשמית. 

עוד דווח כי ביום ההתרסקות הופיעה במטוס סדרה של אותות המעידים על זיהוי עשן טרם הנפילה. דובר החברה מסר כי האותות לא חושפים מה המקור לעשן, ומקור נוסף סיפר לסוכנות הידיעות כי הצרפתית כי אם הייתה פורצת שריפה במטוס, היא הייתה מפעילה מספר סימני אזהרה ואילו פיצוץ לא היה מפעיל אותם. עם זאת, לא נשלל אף תרחיש.




כזכור, ביום חמישי האחרון, המטוס מדגם איירבוס A320 של חברת התעופה המצרית EgyptAir, שהיה בדרכו מפריז לקהיר עם 66 בני אדם, בהם שלושה ילדים, נעלם מהרדאר מעל הים התיכון. בין הנוסעים ואנשי הצוות היו 30 אזרחים מצריים, 15 צרפתים, בריטי אחד ובלגי. בחשבון הטוויטר של החברה נכתב כי "גורם אמר שטיסה MS804, שיצאה מפריז ב-23:09 שעון מקומי בדרכה לקהיר, נעלמה ממסכי המכ"ם". ציוצים מאוחרים יותר ציינו שהמטוס, שטס בגובה של 37 אלף רגל, היה 16 ק"מ בתוך המרחב האווירי המצרי כשאבד אתו הקשר ב-3:45 שעון ישראל. 



הטייסים שלחו איתות שהתקבל על ידי צבא מצרים, ופקחי מגדל הפיקוח ביוון אמרו כי הם שוחחו עם הטייס בעת שהמטוס היה מעל המרחב האווירי היווני ויספרו שהוא לא דיווח על חריגות טרם הנפילה. מאוחר יותר הובהר כי המטוס וכל נוסעיו מצאו את מותם בהתרסקות.

שרידי המטוס המצרי שהתרסק