תמיד כדאי לקרוא את האותיות הקטנות: כל מה שיזמין, סטודנטית לבריאות הנפש באוניברסיטת בולטון באנגליה, רצתה זה בסך הכל לעשות קצת סדר בחדר השינה שלה, אבל כנראה היא הייתה צריכה לבדוק פעמיים לפני שהזמינה כריות דרך האינטרנט או יותר נכון - לקרוא טוב, טוב את תיאור המוצר.



קניות באינטרנט הפכו כידוע ליותר ויותר פופולריות, אנחנו אפילו לא צריכים לצאת מהבית או להגיע לחנויות כאשר אנחנו רוצים לקנות פחות או יותר כל דבר, אבל הבעיה היחידה לפעמים, היא שאנחנו לא רואים את המוצר מול העיניים וכך טעויות יכולות לקרות בקלות - כמו שהסטודנטית יזמין גילתה בדרך הקשה, אך המשעשעת.



יזמין זורטי, בת 22, בסך הכל כאמור, רצתה להזמין זוג כריות ולשדרג את חדר השינה. אז היא נכנסה לאתר אי ביי והזמינה זוג כריות במחיר מציאה, שכנראה כבר פה היה צריך להדליק לה נורת אזהרה, בכל זאת - רק שישה יורו כולל משלוח.



באמת מתאים לחדר השינה. צילום: מתוך אתר המירור
באמת מתאים לחדר השינה. צילום: מתוך אתר המירור



יזמין חיכתה וחיכתה להגעת המשלוח וכשהוא סוף סוף הגיע, היא הופתעה ממה שחיכה לה בתוך החבילה - זוג כריות מיניאטוריות, כמה מיניאטוריות? קטנות יותר מהיד שלה. יזמין המתוסכלת העלתה פוסט בפייסבוק בו צירפה צילום של כף ידה האוחזת את הכריות הקטנטנות וכתבה: "למדתי את הלקח - אני אף פעם לא מזמינה יותר כריות באי ביי". היא סיפרה שכשהמשלוח הגיע היא לא הפסיקה לצחוק. "כשפתחתי את החבילה הייתי פשוט המומה וחשבתי מה אני אמורה לעשות איתן?". אבל אל דאגה, לא הכל אבוד, יזמין מצאה שימוש אחר ומקורי לכריות הזעירות - צעצוע עבור הכלב האהוב שלה, מיני. כן, אירוני.



הכריות המיניאטוריות. צילום: מתוך אתר המירור
הכריות המיניאטוריות. צילום: מתוך אתר המירור



"אני מניחה שזה ילמד אותי לקרוא את האותיות הקטנות באי ביי", אמרה יזמין שהופתעה מהוויראליות של התמונה: "חשבנו שזה יהיה מצחיק לשים אותן בפייסבוק בשביל הצחוק, אבל בשום פנים ואופן לא הייתי חושבת שזה יהפוך לוויראלי". עד כה יותר מ-30 אלף אנשים הגיבו על הפוסט שלה ולמעלה ממאה אלף עשו לה לייק, תוך פחות מ-24 שעות. אז היי, כריות חדשות היא לא קיבלה, אבל 15 דקות של תהילה כן...



העיקר שהכלב מיני מבסוט. צילום: מתוך אתר המירור
העיקר שהכלב מיני מבסוט. צילום: מתוך אתר המירור