בעוד בישראל כואבים את הפיגוע שהתרחש היום (רביעי) במתחם שרונה בתל אביב, בו נהרגו 4 בני אדם ועוד חמישה נפצעו.  הרשת החברתית גועשת סביב תיאור האירוע בכלי התקשורת הזרים. רשת CNN פרסמה באתר האינטרנט שלה כתבה בה המילה טרוריסטים במרכאות בכותרת ותיאור הפיגוע מבלי השימוש במילה טרור. 



תיאור  הפיגוע בעמוד הפייסבוק של רשת CCN. צילום: פייסבוק
תיאור הפיגוע בעמוד הפייסבוק של רשת CCN. צילום: פייסבוק



גם בעמוד הפייסבוק של הרשת האמריקאית פורסם פוסט בו דיווח על הפיגוע תוך שהמילה  טרוריסטים נכתבה במרכאות.  ברשת -SKY הבריטית לא הופיעה המילה טרור בידיעה המדווחת על המתקפה הקשה בתל אביב. גם רשת CNN וגם רשת SKY תקנו לאחר מכן את הכותרות, הן בעמוד הפייסבוק והן באתר האינטרנט והמרכאות ליד המילה טרוריסטים הוסרו.



תיאור הפיגוע בתל אביב ברשת SKY NEWS הבריטית. צילום מסך
תיאור הפיגוע בתל אביב ברשת SKY NEWS הבריטית. צילום מסך



ארבעה בני אדם נהרגו ושמונה בני אדם נוספים נפצעו בפיגוע ירי שאירע הערב במתחם שרונה בתל אביב. שני המחבלים שביצעו את הפיגוע נוטרלו, כאשר אחד מהם נמצא גם הוא במצב אנוש. בתיעוד של אירוע הירי נצפה אזרח כשהוא יורה לעבר אחד המחבלים, פוגע בו ומנטרל אותו. 



בשעה 21:30 לערך התקבל דיווח על יריות במתחם שרונה בת"א. בעקבות הירי, פונו מספר פצועים במצב קשה לביה"ח איכילוב. כעבור מס' דקות, התקבל דיווח ירי נוסף, ברחוב הארבעה, הסמוך למתחם שרונה. כוחות משטרה הגיעו למקום בכוחות מתוגברים. כוחות משטרה סורקים אחר חשוד שנראה נמלט מהמקום. המשטרה מבקשת מציבור הסקרנים שלא להגיע למקום. בעקבות האירוע נחסמו מספר צירי תחבורה באזור מתחם שרונה, אך בהמשך נפתחו כל הדרכים חזרה לתנועה.