כשגולש הקיאקים, נאוד דרייר, יצא אתמול עם אשתו קטיה לשיט היומי שלו, הוא לא ציפה שהיום יסתיים בידידות אמיצה עם אורח מפתיע. כשהוא עבר בחוף הים, לא הרחק מהעיר מוואלביס ביי בנמיביה, הוא הבחין בגור דולפינים וניגש לבדוק את מצבו. כשהתברר שהוא עדיין בחיים הוא הרים אותו בידיו והחזיר אותו אל המים. 

הדולפין, מסוג בנגואלה ככל הנראה נסחף אל החוף וסביר להניח כי אם דרייר לא היה עובר במקום, הוא לא היה נשאר בחיים. לא ברור כיצד הדולפין מצא את עצמו על החוף, אבל מה שכן, חברות חדשה נוצרה בין היונק הימי לדרייר, שהשיב אותו אל המים והציל את חייו. ליונק הימי לקח כמה שניות להבין היכן הוא נמצא, התנודד בין הגלים עד שנופף לשלום עם זנבו. "לאחר שבדקתי את מצבו של הדולפין, ניסיתי לגרום לו לשחות שוב", אמר דרייר. "הייתי מלא תקווה, אבל ברגע שהוא קלט שהוא בתוך המים והבין היכן הוא נמצא, הוא עף כמו כדור".


דרייר הוסיף כי ימשיך לנסות ולהציל דולפינים: "אני אעבור פה שוב באזור כדי לוודא שהוא במקרה לא יחזור לכאן שוב". הפוסט של דרייר זכה למעל 13 אלף שיתופים ומעל לארבע מיליון צפיות ברשת הפייסבוק. "פשוט עשיתי את מה שנכון לעשות. לא יכולתי להשאיר אותו שם". דולפיני הבנגאולה מוגדרים כיונק ימי נדיר החי לחופי נמיביה ודרום אפריקה והוא נכלל באמנה המגנה על שימור היונקים הימיים באזור.