חשד לטרור בצרפת: גבר חמוש פרץ הלילה (בין שני לשלישי) לביתו של קצין בכיר במשטרת צרפת ודקר אותו למוות, לאחר מכן לקח בני ערובה את בנו ואשתו ובתום מצור ארוך על הבית רצח הפורץ את אשתו של השוטר בטרם נורה למוות ע"י כוחות המשטרה הצרפתית שפרצו אל המבנה. 



לאחר הפריצה וחיסולו של התוקף, הצליחו כוחות המשטרה לשחרר את בנו בן ה-3 של בכיר המשטרה מהבית. בכיר במשרד הפנים הצרפתי צוטט באתר האינטרנט של רשת החדשות RT כשהוא טוען שהפורץ צעק "אללה הוא אכבר" לעבר הכוחות שפרצו לבית וכי המשא ומתן עמו נכשל משום שסרב לשתף פעולה עם כוחות המשטרה. 



על פי דיווחים נוספים בכלי התקשורת המקומית, הגבר שהיה חמוש בסכין, קרא קריאות וססמאות איסלמיות ואף נשבע אמונים לארגון דאעש ולמנהיגו, אבו בכר אל בגדדי. באתר "עמאק", סוכנות הידיעות הרשמית של ארגון הטרור, נמסר כי על פי דיווחים שונים האיש הביע את נאמנותו לארגון ופעל בשורותיו. 



אם אכן יתברר כי מדובר במתקפת טרור בהשראת ארגון דאעש יהיה זה המקרה השני בשבוע האחרון בו תקף "זאב בודד" בשם הארגון ומטרותיו, זאת לאחר שבמוצאי שבת תקף מוסלמי ממוצא אפגני מועדון של הקהילה הגאה בעיר אורלנדו בארצות הברית ורצח 49 ובני אדם.