מאיר חביב, חבר הפרלמנט הצרפתי, שהכיר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין איש העסקים הצרפתי ארנו מימרן, התראיין הבוקר (שלישי) בגלי צה"ל והתייחס לפרשה, שבגינה הורה היועץ המשפטי לממשלה לבדוק את הקשר בין השניים. 

"כשהם הכירו מימרן היה אדם כשר. ומשפחתו אף נתנה למשפחת נתניהו את הדירה שלה בפריז לשבוע", אמר חביב על ההיכרות בין נתניהו לאיש העסקים. 

"אתם כנראה מחפשים את ראש הממשלה, אין לזה שום קשר לנושא", אמר חביב, שמחה על כך שעלה לשידור להתראיין על הטרור בצרפת. לדבריו, "לפני 15 שנה בן אדם נתן בצורה הכי חוקית שאפשר 40 אלף יורו, זה היה לפני 15 שנה ובאופן חוקי. עד עכשיו הבן אדם לא הואשם, הוא בן אדם 'נקי'".

לדברי חבר הפרלמנט, מימרן סטה מדרך הישר: "איך האדם התדרדר לפשע, לגנוב מאות מילונים זה פשע. אני מאוד מקווה בשבילו שהוא ייצא מזה". עוד אמר חביב, "מימרן רצה ב-2005 להקים חברה ובזמנו רצה שאהיה שותף. החברה לא פעלה יום אחד".

 בשבוע שעבר הודה מימרן, שטען כי העביר מיליון אירו לנתניהו, כי רא הממשלה צודק בטענותיו: "כל מה שביבי אומר זה אמת. יתכן וטעיתי בסכומים, מכיוון שחלפו מעל לעשר שנים".

"זה היה לפני זמן רב אז יתכן וטעיתי בסכום, בכל מקרה לא היה דבר שאינו חוקי מצידו של ביבי. העברתי אליו סכום כסף והזמנתי אותו לחופשות במונקו וגם לאתר סקי באלפים הצרפתים. הסכום הכולל של החופשות וההעברה הכספית הוא כמיליון פרנקים צרפתים שהם כ-150 אלף אירו".