אכזריות בשידור חי: לארוסי אבאללה, האדם שרצח הלילה (שלישי) את קצין המשטרה ז'אן בפטיסט סלוויינג וזוגתו בפרבר מגננוויל שליד פריז, שידר את המעשה הנורא בשידור חי בפייסבוק, כך טוען העיתונאי ומומחה הג'יהאד דיוויד תומסון, על פי דיווח בגארדיאן. לדבריו, המשטרה בוחנת את הסרטון.



לטענת העיתונאי, בעת שאבאללה צילם את עצמו, ילדם בן השלוש של בני הזוג שנרצחו היה מאחוריו על הספה. "אני לא יודע מה אני הולך לעשות איתו", אמר הרוצח.



אבאללה היה ידוע למשטרה והורשע בעבר בקשר לטרור. ב-2013 הוא נידון לשלוש שנות מאסר בקשר פלילי להכנת פיגועי טרור", על חלקו ברשת גיוס ג'יהאדיסטים הקשורה לפקיסטן ולאפגניסטן. על פי הידוע, הוא התגורר לבדו במנטס לה ג'ולי, בה עבדה הנרצחת בתחנת משטרה ובן זוגה שירת עד שהועבר לתפקיד אחר.



ארגון דאעש נטל אחריות לפיגוע  בסוכנות הידיעות אמאק שבשליטתו. אם אכן מדובר בפיגוע של דאעש, זה יהיה האירוע הראשון מאז שהממשלת הכריזה על מצב חירום בעקבות מתקפת הטרור בפריז. 



מוקדם יותר הגדירו בכירי הממשל בפריז את המעשה כפעולת טרור. נשיא צרפת פרנסואה הולנד, אמר בעקבות הרצח כי המדינה נמצאת תחת איום גדול של טרור. "הוא היה שוטר, היא עבדה במשרד הפנים, והם נרצחו על ידי מחבל. זה ללא ספק היתה פעולת טרור, הן משום שהרוצח רצה שיכירו בזה כפעולת טרור והן כי הארגון אליו הביע את נאמנותו, נטל אחיות על המעשה", אמר הולנד כשהוא מתייחס לנטילת האחריות של דאעש.