אליגטור, מין ממשפחת התניניים, תפס ילד בן שנתיים וגרר אותו לתוך לגונה אמש (שלישי) בלילה בבית מלון של דיסני סמוך לאורלנדו, תוך שאביו ניסה באופן נואש להציל אותו, כך דווח ברשת CNN. החיפושים הקדחתניים נמשכו כל הלילה בניסיון למצוא את הילד, אבל כשלו. הם נמשכו הבוקר בכוח מחודש. 
"זהו עדיין מבצע חיפוש וחילוץ", אמר ג'ף וויליאמסון, דובר של משרדו של השריף במחוז אורנג'. "אנחנו מלאי תקווה. אנחנו מקווים לטוב ביותר, שעות אחרי התקיפה ביום שלישי בערב, הפעוט עדיין נעדר על אף החיפושים הקדחתניים אחריו במהלך הלילה".
הילד "השתכשך במים בקצה של הנהר, בזמן שהתנין תקף אותו", סיפר השריף של מחוז אורנג' ג'רי דמינגס, ואמר כי ההורים של הילד רצו אל המים כדי להציל את הבן.

המשפחה, שמונה ארבע נפשות - ההורים, הילד ואחותו הגדולה בת ה-4, נמצאים בחופשה באורלנדו, והם במקור מנברסקה, ארה"ב. הם הגיעו לחופשה ביום ראשון. "הם ראו את התנין תוקף את הפעוט בלגונת 'שבעת הימים'. האב רץ לתוך המים ונאבק בחיה כדי להוציא את בנו ממלתעות האליגטור", אמר השוטר. האב סבל משריטות קלות ביד שלו, אבל לא הצליח להשיג את בנו חזרה.
"האם נכנסה גם היא לתוך המים, ניסתה למצוא את בנה, אבל המציאות העצובה היא כי אחרי כמה שעות, אנחנו כנראה לא צפויים למצוא אותו חי", אמר דמינגס. הוא טען כי התנין הוא באורך של בין מטר וחצי לשני מטרים וחצי, וסיפר כי לא היו דיווחים על אירועים דומים והיתקלות בתנינים באזור לאחרונה.

לפני כשבועיים, ילד בן 4 נפל לתוך תעלה במכלאת הגורילות של גן חיות בסינסינטי וזכה למפגש ישיר מידי עם אחד משוכני המכלאה. מחקירת התקרית, שתועדה ע"י מצלמות האבטחה של גן חיות, עולה כי הילד ככל הנראה זחל מתחת למעקה הבטיחות של מכלאת הגורילות ונפל לתוך הבור בו נמצאת המכלאה. הוא חולץ בשלום, אחרי שצוות גן החיות ירה למוות בגורילה.