אותרה גופתו של הפעוט בן השנתיים שנתפס ע"י אליגטור (ממשפחת התנינים) וגרר אותו לתוך לגונה שלשום (שלישי) במהלך חופשה עם בני משפחתו בבית מלון של דיסני סמוך לאורלנדו, תוך שאביו ניסה באופן נואש להציל אותו, כך דיווח השריף המקומי. את ההודעה העביר למשפחה כומר קתולי שדיווח להם כי גופת התינוק נמצאה שלמה וכי ככל הנראה התינוק טבע במהלך התקיפה.



כזכור, אחרי דיווח המקרה, ציוותי חיפוש רבים נפרשו בפארק השעשועים במטרה לאתרו. משפחת הפעוט, במקור מנברסקה, שהו בחופשה באורלנדו החל מיום ראשון. "הם ראו את התנין תוקף את הפעוט בלגונת 'שבעת הימים'. האב רץ לתוך המים ונאבק בחיה כדי להוציא את בנו ממלתעות האליגטור", אמר השוטר. האב סבל משריטות קלות ביד שלו, אבל לא הצליח להציל את בנו.



"האם נכנסה גם היא לתוך המים, ניסתה למצוא את בנה, אך ללא הועיל", אמר שריף המחוז, ג'רי דומינגס. הוא טען כי התנין הוא באורך של בין מטר וחצי לשני מטרים וחצי, וסיפר כי לא היו דיווחים על אירועים דומים והיתקלות בתנינים באזור לאחרונה.



לפני כשבועיים, ילד בן 4 נפל לתוך תעלה במכלאת הגורילות של גן חיות בסינסינטי וזכה למפגש ישיר מידי עם אחד משוכני המכלאה. מחקירת התקרית, שתועדה ע"י מצלמות האבטחה של גן חיות, עולה כי הילד ככל הנראה זחל מתחת למעקה הבטיחות של מכלאת הגורילות ונפל לתוך הבור בו נמצאת המכלאה. הוא חולץ בשלום, אחרי שצוות גן החיות ירה למוות בגורילה.