לא מעט סלבריטאים בריטים נטלו חלק פעיל בקמפיין לקראת משאל העם, רבים מהם הפצירו בבוחרים ובמעריצים להצביע בעד הישארות באיחוד. כאשר התבררו התוצאות שלשום בבוקר, הם לא הסתירו את אכזבתם ברשתות החברתיות.

"אני חושבת שמעולם לא רציתי קסם יותר מעכשיו", צייצה המחברת של ספרי הארי פוטר, ג'י.קיי. רולינג, בחשבון הטוויטר שלה. היא התייחסה גם לדבריו של מנהיג מפלגת העצמאות, נייג'ל פראג', שאמר: "זהו ניצחון עבור האנשים הרגילים, האנשים ההגונים", וכתבה: "אני גאה להיות חלק מהמיעוט הבלתי הגון".
מגיש הטלוויזיה והעיתונאי פירס מורגן, שתמך בהישארות באיחוד, ציין: "המסר הברור שעולה מהיום הסנסציוני הזה עבור כל פוליטיקאי או מנהיג עולמי הוא זה - התעלמות מהחששות של העם הוא על אחריותך". לאחר מכן צייץ: "עשינו את הקפיצה, כעת עלינו לגרום לזה לעבוד. תפסיקו להתבכיין, שתו כוס בירה, תהיו חיוביים".
 

הסופר עטור הפרסים סלמאן רושדי כתב בטוויטר: "המפליצנים הזקנים – 1, העתיד - 0. כל הכבוד אנגליה. אולי תפסידו אחרי זה לאנגליה ותצאו מאירופה כראוי?".
 
שחקן הטלוויזיה יו לורי ("האוס", "מנהל לילה") תהה: "הטוב משלושה?" והוסיף: "ברכות לתומכי היציאה. הרוורס הוא לאורך ולרוחב, בזהירות עם הקלאץ'".
כוכב שנות ה־80, הזמר בוי ג'ורג', ניסה להביט על חצי הכוס המלאה וצייץ: "אין טעם לבכות על חלב שנשפך, אנחנו רק צריכים להוציא את הטוב ביותר מזה!".