גבר ואישה נשואים ממוצא יהודי המתגוררים בקזבלנקה שבמרוקו, סם טולדנו וויקי שטרית, נרצחו על ידי הגנן שלהם ביום ראשון האחרון. החשוד ביתר את גופותיהם ופיזר את החלקים ברחבי קזבלנקה. המניע למעשה המזעזע הוא הרצון לגנוב את כספם ואת תכשיטיהם של בני הזוג, כך דווח היום (שבת) בתקשורת המקומית במרוקו.



מחקירת המשטרה עולה כי הרצח בוצע בתחילת השבוע, כאשר הגנן נקלע לחובות ולמצוקה כספית שהביאה אותו לבצע את הפשע. לפני שלושה ימים, חבר בהקילה היהודית במרוקו הודיע למשטרה כי הזוג המבוגר נעלם. בעקבות הדיווח הגיעו שוטרים ובלשים לביתם של בני הזוג, ובחנו את הזירה. באמצעות קרני UV הצליחו כוחות המשטרה לאתר עקבות של דם שהרוצח ניסה לנקות ולטשטש.




"זוג נפלא"


החשוד העיקרי בחקירת המשטרה היה הגנן של בני הזוג. בשל המצוקה הכלכלית בה היה נתון והעובדה שעמד בפני פינוי מביתו, החליט החשוד לרצוח את בני הזוג ולגנוב את רכושם.



עוד עלה בחקירה כי ביום ראשון נסע הגנן למקום מגוריהם של בני הזוג בקזבלנקה, רצח את הגבר ולאחר מכן את האישה. את גופותיהם של הקורבנות ביתר ולאחר מכן פיזר את החלקים ברחבי העיר. עם היוודע המעשה הנורא, סיפרו חבריהם של בני הזוג כי "השניים היו זוג נפלא, שינוחו על משכבם בשלום".