חמושים פרצו היום (ראשון) אל תחנת המשטרה בבירת ארמניה ירבאן ולקחו כבני ערובה מספר אנשים ששהו במקום. אחד החמושים דיווח כי בין בני הערובה נמצא מפקד המשטרה וכי נוהל משא ומתן בין החמושים לשוטרים, שעד כה לא העלה דבר. שירותי הביטחון הלאומי מאשימים את תומכי החמושים בהפצת שמועות כוזבות ברשתות החברתיות בדבר התקוממות מזוינת שהחלה כנגד הממשלה ובנוסף, הופץ מידע שקרי אודות השתלטות על בניינים נוספים אך כוחות הביטחון הבהירו כי מידע כזה הוא לא נכון לחלוטין.



החמושים דורשים את שחרורו של ג'יראר ספיליאן, מנהיג האופוזיציה ומפקד צבאי בעבר שנעצר בחודש שעבר, לאחר שספיליאן לא היה מרוצה מהדרך בה הממשלה פעלה בנוגע לסכסוך באזור הבדלני בגבול עם אזרביג'אן. עוד מסרו שירותי הביטחון של ארמניה: "קבוצה חמושה נכנסה למשרדים של גדוד משטרה בירבאן, הם מחזיקים בבני ערובה ומאיימים לפעול באלימות". כוחות הביטחון ניהלו משא ומתן כאמור, עם החמושים שפרצו פנימה בניסיון לפתור את האירוע ללא הפעלת כוח.



סוכנויות הביטחון דיווחו עוד כי החמושים דורשים את התפטרותו של נשיא ארמניה, סרז' סקיסיאן ושישנם מספר שוטרים שנפצעו. עוד דווח כי כוחות הביטחון פועלים לשמור על שלום הציבור ותנועה ערה של כוחות משטרה עם כלי רכב משוריינים חוסמים את הכביש אל תחנת המשטרה.