כוחות משטרה בהודו עצרו שישה חשודים, ביניהם שלושה קטינים, בחשד למעורבות באונס הקבוצתי של התרמילאית הישראלית בת ה-25 במנאלי. כך דיווחו היום (חמישי) כלי תקשורת מקומיים במדינה. לפי דיווח ב"אינידאן אקספרס", אקשאי רנה (21) ופנקאג' שארמה (25) נעצרו בחשד לתקיפה המינית עצמה והודו בה, כשארבעה נוספים, ביניהם שלושה קטינים בגילאי 15 ו-16, נעצרו בחשד ששיתפו איתם פעולה ונכחו במקום האירוע. "אנחנו ממשיכים בחקירה בניסיון להשיג ראיות נוספות", אמר גורם במשטרה המקומית.  

כזכור, הצעירה שטיילה במדינה דיווחה למשטרה המקומית כי נאנסה על ידי מקומיים כאשר עלתה על מכוניתם בצפון המדינה, מתוך מחשבה כי מדובר במונית ובמטרה להגיע לעיר קאזה. היא נכחה במקום לבד לאחר שחבריה עזבו ליעד אחר. הצעירה התלוננה למשטרה וזו פתחה החקירה.  
 
משרד החוץ מסר כי הוא מעודכן בפרטי האירוע. "המשטרה ההודית אישרה לקונסול כי היא קיבלה תלונה מאישה ישראלית שאמרה שהיא עברה אונס קבוצתי", אמר דובר המשרד, עמנואל נחשון. 


תלונתה של הצעירה הישראלית היא התקרית השלישית של תקיפה מינית נגד תיירות זרות בצפון הודו בארבע השנים האחרונות. התופעה של מקרי אונס קבוצתיים נחשבת למכת מדינה בהודו, על אף שבשנים האחרונות הוחרפו החוקים נגד אנסים. המקרה שעורר את הסערה הגדולה ביותר התרחש בדצמבר 2012, כאשר ג'יוטי סינג, סטודנטית לרפואה בת 23, הותקפה באלימות על ידי שישה גברים שאנסו אותה בעת שנסעה עם החבר שלה באוטובוס ציבורי בדלהי. הצעירה הושלכה מהרכב וזמן קצר לאחר מכן היא מתה מפצעיה. ארבעה מהמעורבים ממתינים לביצוע עונש מוות, נאשם נוסף תלה את עצמו בכלא ונער בן 18 נידון לשלוש שנים בכלא לקטינים.