אחרי עולם הדייטים - האפליקציות מגיעות לשלב הבא: יישומון חדש בבריטניה, ראשון מסוגו בעולם, מאפשר לאמהות לבחור תורם זרע שיהיה אבי הילד שלהן מתוך רשימה נבחרת על פי מאפיינים מועדפים.

עיתון "הסאנדיי טיימס" הבריטי דיווח אתמול כי האפליקציה "הזמיני אבא" של בנק הזרע של לונדון מספקת לנשים האנגליות אפשרות לחפש תורם מתאים לדרישותיהן. 
זאת בהתבסס על מגוון מאפיינים כגון צבע עיניים, גובה, צבע שיער, לאום, גזע, שנות לימוד ומקצוע. נוסף לכך יכולות האמהות לעתיד גם לקרוא תיאור קצר של אישיות התורמים. כך למשל ציין העיתון כי יהלומן עם עיניים חומות ושיער כהה מתואר כ"אדם רגוע ורוחני. הוא נלהב לגבי הסביבה ואוהב להעביר את הזמן ברכיבה על אופניו ובהתקשרות עם עולם הטבע".

אם הן לא מוצאות את הגבר המבוקש במהלך השיטוט באפליקציה יכולות הנשים הבריטיות גם להרכיב "רשימה מועדפת" של מאפיינים מסוימים ולקבל התראה כאשר הגבר המתאים זמין למשימה. 
אחרי הבחירה מתבקשות הנשים להעביר תשלום אלקטרוני בסך 950 פאונד דרך האפליקציה לטובת דגימת הזרע של הגבר הנבחר שנשלחת למרפאת הפוריות שבה הן מטופלות.
"הן עושות את כל העברות הכספים אונליין כפי שעושים כל דבר אחר היום", הסביר ד"ר כמאל אהוג'ה, המנהל המדעי של בנק הזרע הלונדוני. 
"זה מאפשר לאישה שרוצה לקבל תרומת זרע מגבר שאיננה מכירה לקבל את השליטה בתוך הפרטיות של הבית שלה ולבחור ולקבל החלטות בזמנה הפנוי. אנחנו חושבים שזה דבר ראשון מסוגו בתחום זה בעולם".