בניו ג'רזי שבארצות הברית התנגשה היום (חמישי) רכבת נוסעים בתוך תחנת רכבת כאשר ירדה מהפסים מסיבה שאינה ברורה. לפחות בן אדם אחד נהרג ולמעלה ממאה בני אדם נפצעו בתאונה, לפי הדיווחים רבים מהפצועים במצב קשה ובתחילה דווח על לכודים במקום. חוקרים פדרליים הגיעו למקום על מנת לחקור את נסיבות התאונה. הרכבת הייתה בדרכה מניו יורק להובוקן שבניו ג'רזי ויצאה לדרכה בשעות הבוקר (שעון ארה"ב) כשהיא עמוסה בנוסעים. צפו בתיעוד מהמקום, שניות לאחר התאונה.



הובוקן שוכן על הגדה המערבית של נהר ההדסון מול ניו ניור והתחנה בה, אחת העמוסות ביותר, משמשת נוסעים רבים בדרכם מניו ג'רזי ויעדים נוספים למנהטן. לינדה אלבלי (62), ניצולה מהתאונה, סיפרה לסוכנות הידיעות רויטרס שישבה באחד הקרונות האחוריים כשהרכבת התקרבה לתחנה וטענה שהרגישה לפני הפגיעה שמשהו אינו כשורה.



"חשבתי לעצמי 'אוי אלוהים, הוא לא מאט ובדר"כ בשלב הזה הרכבת מתחילה להאט' ואז נשמע קול פיצוץ אדיר", סיפרה. נוסעים אחרים סיפרו שעזרו אחד לשני בקבלת העזרה הראשונה. "כשהגענו לרציף לא היה לאן לצאת, חלק מהתקרה נפלה", הוסיפה. עוד היא סיפרה כי הפצועים ישבו על הספסלים וחיכו עד שיגיעו הכוחות הרפואיים. שירות הרכבות בהובוקן הושעה עקב תאונת הרכבת לכל תנועת הרכבות, זאת עד להודעה חדשה.



תאונת הרכבת הקטלנית ביותר בתקופה האחרונה בארצות הברית התרחשה בשנת 2015 בפילדלפיה, אז נהרגו שמונה נוספים ונפצעו 186.