המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ הכריז על הפסד של 916 מיליוני דולרים בהחזרי המס שלו בשנת 1995, כך דיווח הניו יורק טיימס. לפי הדיווח עולה כי ייתכן שניכוי המס אפשר לו להמנע מתשלום מסים פדרליים במשך 18 שנים. טיימס השיגו את רשומת המס שהראתה כי טראמפ קיבל הטבות מס עקב עסקאות שנכשלו בתחילת שנות ה-90.



העיתון שכר מומחי מס שינתחו את דוחות המס של טראמפ ואלו טענו כי חוקי מס שמהווים יתרון עבור בעלי הון אפשרו לטראמפ להשתמש בהפסד שמגיע לכמעט מיליארד דולרים כדי לבטל סכום שווה של הכנסה במהלך תקופה של 18 שנים. קמפיין טראמפ התייחס לדיווח ומסר כי מסמך המס הושג שלא כדין וכי הניו יורק טיימס פועל כזרוע של קמפיין קלינטון. 



עד כה סירב טראמפ לחשוף את דוח ההכנסות שלו, בניגוד למועמדים קודמים לנשיאות, וטען כי הם נמצאים תחת ביקורת פדרלית. מומחים טוענים שאם הוא רוצה בכך הוא עדיין יכול לפרסם אותם. מטעם מטה הבחירות של המועמד הרפובליקני נמסר כי "טראמפ הוא איש עסקים מיומן שנושא באחריות לעסק שלו למשפחתו ולעובדיו, שלא לשלם יותר מסים ממה שקבוע בחוק. טראמפ שילם מאות מליונים על ארנונה, מע"מ, מיסוי מקרקעין ועוד, זאת בנוסף לתרומות משמעותיות שתרם".



בתוך כך המועמד הרפובליקני לא מפסיק לייצר שערוריות. במהלך הלילה הוא חיקה את הילרי קלינטון ברגע ההתעלפות שלה כשעמדה להכנס לרכבה בתחילת החודש, כשהתמוטטה במהלך טקס זיכרון לפיגועי התאומים בניו יורק. קלינטון נאלצה לעזוב מוקדם את הטקס בשל מה שכונה "בעיה רפואית", אחרי שככל הנראה התעלפה. במטה קלינטון לא הגיבו במשך שעה ארוכה, עד שדיווחו לבסוף שהיא "התייבשה" ונסעה לבית בתה צ'לסי.