עצמתו של כוח הרצון: ביולי 2008 נפלה ג'קי גנצ'ר לתוך בריכה של חברתה והפכה להיות משותקת מהצוואר ומטה והרופאים העריכו שלא תצליח לעולם לחזור ללכת שוב. יחד עם זאת, במפגן מרשים של כוח רצון הצליחה ג'נצ'ר לעמוד, ללכת ואפילו לרקוד ביום חתונתה שהתקיימה במאי האחרון, סיפור שהפך לוויראלי באינטרנט. "הלכתי לבית של חברה אחרי העבודה והחלקתי לתוך הבריכה שלה. כתוצאה מהנפילה סבלתי משבר בצוואר שהוביל לשיתוק מהצוואר ומטה", סיפרה.



"עברתי שורה של ניתוחים קשים בעקבות התאונה והמנתח אמר לאמי ולי שאני לעולם לא אוכל לחזור ללכת", הוסיפה. קצת יותר מחודש אחרי התאונה הצליחה גנצ'ר לראשונה להזיז את הבוהן שלה, פעולה שהותירה את הרופא המנתח בהלם מוחלט. כשנה לפני החתונה החליטה לגייס את כל כוחותיה על מנת להצליח לעמוד ולצעוד בחתונה.



טיפול פיזיותרפי, בצירוף אימונים אינטנסיביים בחדר הכושר עזרו לה לבנות את הכוח שהייתה צריכה על מנת להגשים את המשימה הבלתי אפשרית. "הייתי אתלטית בתיכון, ככה שלהתאמן שוב מבלי להיות מסוגלת לבצע את התרגילים שהצלחתי פעם גרם לי לקושי רגשי. בתחילה התאמנתי בצורה הכי איטית שיכולתי ובעיקר התמקדתי בלא להתעלף. הייתי דוחפת את עצמי בכסא הגלגלים בסמוך לחדר הכושר מספר פעמים כחלק מרוטינת האימון החדשה", סיפרה. 



הכלה המשותקת הצליחה לרקוד. צילום מסך: טוויטר
הכלה המשותקת הצליחה לרקוד. צילום מסך: טוויטר



"הייתי בהלם שהצלחתי לעמוד לאורך זמן"


בנוסף לכך החלה לבצע אימוני משקולות, תרגילי מכונות ומספר גדול של תרגילי רגליים. למרבה הפתעת הרופאים, המאמץ האדיר שלה השתלם לבסוף. גנצ'ר הצליחה לתמוך בעצמה לכל אורך החתונה, שנמשכה ארבע וחצי שעות.



"הייתי בהלם שהצלחתי לעמוד לאורך זמן רב. אני חושבת שהייתי פשוט שמחה ונרגשת מכדי להתייחס לקשיים. כל מה שאני זוכרת זה שאלו היו השעות הכי שמחות בחיי", סיפרה בהתרגשות. בן זוגה הטרי של ג'קי, אנדי, ידע שהיא תצעד בכוחות עצמה לחופה, הוא עזר לה ותמך בה לאורך התהליך, אבל מבחינת שאר האורחים, ההפתעה הייתה מדהימה. עם זאת, הוא עדיין היה המום מהצלחתה לעמוד לכל אורך החתונה.



"רציתי ליהנות מהחתונה שלי ללא כסא הגלגלים. לצעוד לעבר החופה היה מדהים אבל לעמוד ולרקוד לכל אורך החתונה היה מה שהכי חשוב לי", סיכמה גנצ'ר את ההישג הלא יאומן.