מפעילת מוקד 911 ביוסטון, טקסס מואשמת שנתקה אלפי שיחות חירום למוקד - ועומדת על כך למשפט. על פי הדיווח ברשת ABC, קרשנדרה ווייליאמס (43) היתה מעורבת באלפי שיחות קצרות, שנמשכו 20 שניות או פחות בין אוקטובר 2015 למרס השנה. היא הושעתה ופוטרה מעבודתה באוגוסט.



באחד המקרים, וויליאמס ניתקה שיחה מאדם שדיווח על שוד בחנות נוחות. האיש טלפן שוב ושוחח עם מוקדן אחר, אולם עד שהמשטרה הגיעה למקום, מנהל החנות נורה ונהרג. 




באחד המקרים, ניתקה וויליאמס שיחה מאדם שהתקשר לדווח שאשתו התמוטטה בעקבות קריש דם בריאות. "היא התאמצה לנשום ויכולתי לראות את הלב שלה פועם, אבל לא מצאתי דופק", סיפר באסטר פנדלי. לדבריו, הוא ניסה לבצע החייאה כשהתקשר למוקד.

"המוקדנית ענתה לטלפון ואמרה: 'זאת קרשנדרה, איך אני יכולה לעזור?' אמרתי שאשתי התעלפה ואני צריך אמבולנס. היא אמרה 'בסדר' וניתקה. האמבולנס הגיע לבסוף, אחרי שיחה נוספת ואשתו של פנדלי שרדה.

במקרה אחר, ב-13 במרס, טלפן איש אבטחה למוקד ודיווח שנהגו בפראות במהירות גבוהה. המשטרה אמרה שוויליאמס היתה מוקדנית באותו זמן וניתקה את השיחה לפני שהמאבטח מסר את שמו. על פי ההקלטה, היא אמרה למטלפן: "לאף אחד אין זמן בשביל זה. באמת".