הזמר סהר שליט ובן דודו נחטפו ונשדדו בטורקיה על ידי חבורת מוסלמים, כך סיפר היום (רביעי) שליט לבן כספית ואריה אלדד ב"103FM". "ביום הראשון שנחתנו כאן באיסטנבול, זה היה יום שני, יצאנו בערב מהמלון לכיוון השוק, שם ראו אותנו שני אנשים שהציגו עצמם כתיירים איטלקים", סיפר. "הם היו מקסימים והציעו שנשב איתם לשתות בירה. הם לא נראו ולא נשמעו ערבים, שום דבר. הגענו איתם לבר, ישבנו, שתינו בירה. תוך כמה דקות הצטרפו אלינו חמש או שש בחורות ופה זה כבר נראה לי חשוד. אמרתי לבן הדוד שלי שאני הולך. הם ניסו לשכנע אותנו להישאר וגם התחילה מוזיקה. התעקשנו ללכת".





"אחד ה'איטלקים' אמר לי לרדת אתו למטה כדי לשלם", המשיך שליט, "הוצאתי את הכסף ותוך כמה שנים הקיפו אותי קבוצה של אנשים גדולים, מוסלמים. הם לקחו מאתנו את כל מה שהיה לנו בכיסים ודרשו את כרטיס האשראי שלי. אמרתי להם שאין לי כרטיס אשראי. הושיבו אותנו בכוח על הכיסא, ואז ראו שיש אצלי את הכרטיס של המלון. לקחו אותי בכוח למונית, אחד משמאלי אחד מימיני, בזמן שהבן דוד שלי נשאר לשבת שם, ממש חטיפה. וכל הדרך אומרים לי 'אנחנו שונאים את ישראל, שונאים יהודים, הרוג אותך ואת הבן דוד שלך אם לא תמצא את האשראי שלך'".



"כשהגענו למלון הוא הקציב לי שלוש דקות להביא את כרטיס האשראי מהחדר ואיימו עלי לא ללכת למשטרה. עליתי למעלה ובכיתי כמו שלא בכיתי בחיים. ירדתי למטה חזרה עם כרטיס האשראי. החזירו אותי לבר ומול הבר היה כספומט. שניים החזיקו אותי, אמרו לי להקיש את הקוד ושאבו פעמיים 2,500 יורו, עד תקרת המשיכה שלי. בסוף הם החזירו לנו 70 יורו שיהיה לנו למוניות ואוכל. הלכנו למשטרה הטורקית והם עכשיו שומרים עלינו פה מתחת למלון ויש עלינו שמירה עד שנגיע לשדה התעופה".


 

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו