הגברת הראשונה הבאה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, לא תעבור לבית הלבן לאחר השבעתו של בעלה, דונלד טראמפ, כך עולה מפרסומים שאושרו ע"י מקורבים של השניים. ה"ניו יורק פוסט" פרסם היום (ראשון) כי מלניה בת ה-46 ובנם המשותף של השניים, בארון, בן ה-10, יישארו ב"מגדלי טראמפ" היוקרתיים, על מנת שבארון יוכל להמשיך וללכת לבית הספר הפרטי, אליו הוא משתייך.



"מלניה קרובה מאוד לבארון, וקשורה אליו בצורה בלתי ניתנת לערעור. הם הפכו להיות אפילו קרובים יותר במהלך הקמפיין הנשיאותי. אין ספק שכל התקופה האחרונה היתה קשה לו מאוד, והיא מקווה שבחירתו של בעלה לנשיא תפגע בו בצורה מינימלית", אמר מקור המקורב למשפחה. מקור אחר מסר כי מלניה תגיע לבית הלבן בכל פעם שתצטרך "אבל הפוקוס האמיתי שלה במהלך השנה יהיה ללא ספק על בארון. היא מאוד תומכת בבעלה, ונמצאת שם בשבילו, כפי שניתן היה לראות בקמפיין הבחירות. היא תהיה האישה הראשונה כפי שנהוג וצפוי ממנה, אבל היא עדיין צריכה לתפקד בתור אמא".



לדבריו, "פתרון אחד עליו חושבים ההורים הנשיאותיים הוא לחכות עד לסיום השנה הנוכחית, ואז לעבור לבית ספר אחר ברחבי וושינגטון, אבל כרגע הרעיון הזה לא על הפרק". מלניה לא סומכת על האומנת שתגדל את בנה, ועד לא מזמן, היא גם היתה זאת שאוספת אותו מבית הספר, למרות שיכלה לדאוג לכך שאחרים יאספו אותו. שכר הלימוד של בארון עומד על למעלה מ-40 אלף דולרים בשנה.



בעקבות ההחלטה, יווצר כאב ראש לא פשוט לאנשי האבטחה של טראמפ, שייאלצו כעת לשהות גם בניו יורק, בשיתוף פעולה שייעשה בין ה-FBI למשטרת ניו יורק (NYPD): "לפי המסתמן, הבניין הזה הופך להיות הבית הלבן השני. כל האזור הזה ייחסם, כדי שלא יהיה סיכוי שאיזו מכונית תופת תגיע לאזור". כבר עכשיו שניים מתוך חמשת הנתיבים בשדרה החמישית נחסמו לתנועה, ובארון כבר מגיע לבית הספר כשהוא מלווה בשירות החשאי. נושא זה אף צפוי להיות מתוגבר בהמשך.