הגברת הראשונה, מלניה טראמפ, לא תעבור עם בעלה הנשיא הנבחר לבית הלבן בוושינגטון בינואר אלא רק ביוני כדי שבנם בן ה-10 בארון יוכל להשלים את לימודיו בבית הספר בו הוא לומד כיום בניו יורק. בתוך כך, נמסר כי כל יום בו שוהה המשפחה במגדל טראמפ בניו יורק, עד להשבעת דונלד טראמפ לנשיאות, עולה למשלם המיסים בעיר מיליון דולר על הוצאות שמירה. הוצאות אלה כוללות העסקת עשרות אנשי ביטחון וציוד כבד מדי יום עד שהנשיא יעבור לבית הלבן. הסכומים יירדו כאשר הנשיא יעבור, אבל עדיין יהיה צורך לשמור על אשתו וילדיו שיישארו כאמור במגדל טראמפ.



העיתון "יו אס איי טודיי" כתב שבעקבות ההחלטה שמלניה תישאר בניו יורק, היא עשויה להפוך לגברת הראשונה בארה"ב שעובדת מהבית שלה בעידן המחשבים. זאת, כפי שרבים עושים כשהם מנצלים את עידן האינטרנט ועובדים מביתם. מירה גוטין מאוניברסיטת רידר בניו ג'רסי אמרה: "אם זה יקרה טראמפ יוסיף עוד הישג ראשון בסדרה של הישגים שהגיע אליהם בבחירות האחרונות".




"ניו יורק לא רחוקה מוושינגטון, בטוח שיראו את מלניה בבית הלבן"



"זה לא כזה עניין גדול", אמרה מנכ"לית הספרייה הלאומית באוהיו פטרישיה קרידר. "אני מבינה למה הטראמפים עושים זאת ולא מוצאת בזה דבר נורא כל כך אלא ההיפך. הנשיא אובמה החליט להישאר בוושינגטון אחרי שיסיים את כהונתו כדי שבתו סשה תסיים את לימודיה. ניו יורק לא רחוקה מוושינגטון. אני בטוחה שיראו אותה הרבה בבית הלבן", אמרה.



ידיעה אחרת שפורסמה על טראמפ יכולה להכניס את כל אוהבי הטלפונים הסלולריים ללחץ. מחירי המכשירים של חברת 'אפל' שמיוצרים בסין ועולים כיום לאזרח בארה"ב כ-800 דולר, צפויים לנסוק לכ-2,000 דולר בגלל שהנשיא המיועד מתכוון להחזיר את התעשייה לארה"ב.