נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ נפגש היום (שלישי) לתדרוך עם צוות העיתון היוקרתי "הניו יורק טיימס", עליו מתח טראמפ ביקורת קשה בחודשים האחרונים. טראמפ התייחס בפגישה למגוון סוגיות וסיפק התבטאויות מעניינות בשורת נושאים. בין היתר התייחס הנשיא המיועד לסוגיה הישראלית-פלסטינית. "אני אשמח מאוד להיות האיש שיעשה שלום בין ישראל לפלסטינים. זה יהיה כזה הישג נפלא", אמר. טראמפ סיפק ידיעה מעניינת במיוחד כשאמר שהוא שוקל למנות את חתנו ג'ראד קושנר כשליח במזרח התיכון. הוא ציין אותו כמי שיכול לקדם שלום בין ישראל לפלסטינים.  

טראמפ סיפק חיזוק נוסף לטענה כי ייסוג מהבטחת-הבחירות ליזום פעולות חקירה נוספות נגד הילרי קלינטון. "אני לא רוצה לפגוע בקלינטונים, באמת שלא", אמר טראמפ. "היא עברה הרבה וסבלה המון בהרבה דרכים שונות". 
טראמפ התייחס להתחזקות הימין הלאומני בארה"ב ולתנועות עליונות הגזע הלבן שתומכות בו. "זו לא תנועה שאני רוצה לחזק", אמר. "אם הם מרגישים מחוזקים, אני רוצה לנסות להבין למה". בהתייחס לכנס שבו הצדיעו במוהל יד לכבוד ניצחונו אמר טראמפ הוא "מגנה אותם ומתנער מהם", מה שעד כה לא עשה באף אחד מדבריו הפומביים שפרסם. 

עוד התבטאות מפתיעה של טראמפ הגיעה בנושא ההתחממות הגלובלית. טראמפ התבטא מספר פעמים נגד רגולציות למען הסביבה, אך אמר בתדרוך כי הוא "מאוד פתוח" בנושא ושהוא שוקל את המדיניות שינקוט בנושא.  
הפגישה בין טראמפ לעיתון נקבעה מראש, אך בוטלה בפתאומיות על ידי הנשיא הנבחר שהחליט לצייץ בטוויטר על כך שלא אהב את הכללים שדרש העיתון לפגישה. לבסוף נקבעה הפגישה לשעה מאוחרת יותר היום. טראמפ פתח את הדיון בפירוט הקובלנות שלנו אודות הסיקור שהוא מקבל בעיתון, אך הדגיש כי הוא רוצה לשפר את היחסים עמו. "יש לי כבוד גדול לניו יורק טיימס", הוא אמר. "כבוד גדול. אני חושב שהתייחסו אליי בצורה קשה מאוד". 
בתדרוך קודם שקיים השבוע טראמפ עם ה-CNN, טראמפ תקף אישית את העיתונאים שהגיעו, שהזדהו עם קלינטון לאורך מסע הבחירות, ואמר להם דברים נוסח "את שדרנית נוראית" ואף "אני שונא אתכם".